כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
חשש כבד

למעלה מ-16 שעות מאז פרוץ הלחימה ומספרי הנעדרים נערמים

בני משפחה רבים תרים ברשתות החברתיות מאז שעות הבוקר אחר יקיריהם | המשטרה מבקשת מבן משפחה של עדר מזה מספר שעות שייגש לתחנה עם פריטים אישיים שלו מהם ניתן יהיה להפיק די.אנ.אי

למעלה מ-16 שעות מאז פרוץ הלחימה ומספרי הנעדרים נערמים
מבצע חרבות ברזל - היום הראשון צילום: צלמי פלאש90

למעלה מ-16 שעות מאז פרצו המחבלים את גדר הגבול לכוון עוטף עזה ומאות מתושבי האזור וכן אזרחים שביקרו בעוטף עדיין לא נמצאו. המשפחות מנסות לאתר את יקיריהן ומפרסמות הודעות ברשתות החברתיות עם תמונות של הנעדרים בצירוף מספר טלפון בתחינה שיימצא קצה חוט שיביא לאיתור בני המשפחה.

כך למשל: "הלב שלנו בר טריווקס היה במסיבה בבארי לא מצליחים למצוא אותו. אין איתו קשר בכלל. 050-4323543 חיפשנו בכל הרשימות שפורסמו. בבקשה תעזרו לנו". או שיר דייטשמן שכתבה "מבקשים את עזרתכם, דוד שלי רונן דייטשמן היה במסיבה ואבד איתו הקשר. אם משהו מזהה את הבחור בתמונה, בבקשה תעדכנו. 058-7403996"

החשש הוא כי רבים מהנעדרים הובלו בשיירה שעשתה את דרכה לכוון הרצועה. מוקד איתור נעדרים רשמי טרם נפתח.

סרטונים שמופצים ברשתות החברתיות מראים תמונות של משפחות שנמצאו בבתים ביישובים הסמוכים לעוטף כאשר המחבלים פרצו לבתים, שלפו משם את יושביהם והובילו אותם על טנדרים לכוון רצועת עזה. 

בשעות הראשונות היו שפרסמו ברשתות החברתיות כי הם מתחבאים באזורים שונים בקרבת הגבול והם ממתינים מספר שעות לחילוץ. תמונה נוגעת ללב של צעירה בשם לירון אוחיון שהייתה במסיבה אליה הגיעו המחבלים ראשונים ונקלעה לאזור הדמים. "אני ועוד שלוש בנות כבר שעות מתחבאות בתוך שטח אש באזור המסיבה. כל מי שיכול להפעיל קשרים, ובבקשה שיחלצו אותנו כמה שיותר מהר!", כתבה. 

מהמשטרה נמסר כי בני משפחה שמבקשים לדווח על היעדרות קרוביהם ונמצאים באזור בו הנחיות פיקוד העורף מאפשרות יציאה מהבתים, מתבקשים להגיע לתחנת המשטרה הקרובה אליהם ביחד עם מירב אמצעי זיהוי של הנעדר, תמונה ופריטים אישיים מהם ניתן להפיק דגימת דנ"א".

עוד נכתב כי "בני משפחה שמבקשים לדווח על היעדרות קרוביהם ונמצאים באזורי הלחימה מתבקשים בשלב זה לדווח טלפונית למוקד 105 ובהמשך להגיע פיזית לתחנה באזורם לצורך מסירת פרטים מזהים ואמצעי זיהוי".

 

מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד