כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
סודי ביותר

מרגל רוסי נתפס מנסה להתגנב למקום רגיש באוקראינה

מרגל רוסי סמוי נתפס מנסה להתגנב לבית ספר לרחפנים סודי ביותר באוקראינה. הוא גויס באינטרנט על ידי סוכנים רוסים שראו כי הוא מתנגד לאוקראינה

מרגל רוסי נתפס מנסה להתגנב למקום רגיש באוקראינה
אילוסטרציה צילום: freepik

שירות הביטחון של אוקראינה תפס מרגל רוסי סמוי שניסה להתגנב לבית ספר למל"טים סודי ביותר באוקראינה, הוא גם צילם בחשאי עמדות צבאיות. המרגל הרוסי ניסה להתגנב לאחד מ"בתי הספר הסודיים ביותר למל"טים" באוקראינה.

אנשי שירות הביטחון של אוקראינה תפסו את האיש במרכז העיר קייב כשהוא מנסה בחשאי לצלם עמדות צבאיות מטעם מוסקבה. הוא גויס באינטרנט על ידי אנשיו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין לאחר שפרסם פוסטים באינטרנט נגד אוקראינה, כך דיווח ה'דיילי מירור'.

לאחר מכן פנו אליו סוכנים רוסים וגייסו אותו כסוכן, ואמרו לו לחדור לבית ספר למל"טים. האיש נעצר על ידי שני אנשי אבטחה אוקראינים רעולי פנים. מקורות אמרו ל"דיילי מירור" כי מעצרו של הגבר בן ה-49 הוא "משמעותי ביותר", שכן הוא מראה עד כמה רוסיה נואשת לנסות ולהרוס את מכונת המלחמה של אוקראינה.

המקור אמר: "בתי הספר למל"טים באוקראינה מתרחבים ורוסיה נואשת לנסות ולגלות היכן הם נמצאים. הם רוצים לעצור את התקפות המל"טים מכיוון שיש להם השפעה הרסנית על החיילים הרוסיים בחזית".

על פי ההערכות, האיש שנעצר הוא איש עסקים מקייב ואם יימצא אשם הוא עלול לקבל מאסר. על פי ההערכות, אוקראינה תאמן 10,000 טייסי מל"טים בשנה הקרובה כדי להמיט הרס על הכוחות הרוסיים בחזית. החוקרים האשימו רשמית את החשוד בבגידה שבוצעה במסגרת החוק הצבאי. נשיא אוקראינה, וולודימיר זלנסקי, אמר: "זוהי אזהרה ברורה לכל הבוגדים - העונש מחכה".

מל"טים מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד