כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
ממצלמת הקסדה

צפו: תיעוד דרמטי מפעילות הכוחות בטולכרם

צפו בתיעוד הדרמטי ממצלמות הקסדה של מסתערבי מג"ב מהפעילות בטול כרם בה נפצעו הלוחמים הבוקר | מפקד פלגה ביחידת המסתערבים: "נמשיך לפעול לסיכול טרור ונשים את ידנו על המחבלים"

צפו: תיעוד דרמטי מפעילות הכוחות בטולכרם
פעילות הכוחות בטול כרם צילום: דובר צה"ל

הותר לפרסום: צילום דרמטי ממצלמת הקסדה של לוחמי צה"ל במהלך פעילותם לפנות בוקר (חמישי) בטול כרם. הלוחמים פשטו בשעות הבוקר המוקדמות על יעד במחנה הפליטים שבטול כרם. במהלך הפעילות התנהלה לחימה והלוחמים הגיבו בירי לעבר מחבלים וחמושים במרחב, כפי שניתן לראות בצילומי מצלמות הקסדה.

רפ"ק ר', מפקד פלגה ביחידת המסתערבים של מג"ב איו"ש מספר: "הבוקר פשטנו על יעד מבוקש במחנה הפליטים בטול כרם. במהלך הלחימה התנהלו חילופי אש והושלכו לעברנו מטעני חבלה. במהלך הקיפול והיציאה מהיעד לכיוון הרכבים לוחם השליך רימון לעבר חצר בית שממנה ירו לעברנו, הרימון הושלך בחזרה לכיווננו וכתוצאה מכך נפצעו הלוחמים. אנחנו לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב איו"ש נמשיך לפעול לסיכול טרור ונשים את ידנו על המחבלים. אני רוצה לשלוח איחולי רפואה שלמה והחלמה מהירה ללוחמים שנפצעו, אנחנו מחכים להם חזרה ביחידה."

פעילות ימ\"ס איו\"ש בטולכרם

מפקד משמר הגבול ניצב בריק יצחק אמר: "הלוחמים שלנו פעלו הבוקר באומץ לב ובנחישות לסיכול טרור ביהודה ושומרון. אני מאחל רפואה שלמה והחלמה מהירה ללוחמי מג"ב איו"ש שנפצעו בלחימה. אנו נמשיך לפעול בכוחות משותפים עם גופי הביטחון לסיכול טרור ולשמירה על אזרחי ישראל. ידע כל מחבל שינסה לפגוע בכוחותנו שנגיע אליו ונסגור איתו חשבון".

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לאירועים הלילה והפנה אצבע מאשימה לאיראן: "אני שולח איחולי החלמה מהירה ללוחמי מג"ב שנפגעו הלילה בפעילות מבצעית בטול כרם. צה"ל וכוחות הביטחון ימשיכו לפעול באומץ ובנחישות כדי לטהר את קיני המחבלים ביהודה ושומרון. אנו רואים באיראן אחראית ישירה לגל הטרור ביו"ש, בעידוד ובמימון פעולות רצחניות נגד אזרחי ישראל. ממשלת ישראל תילחם בנחישות בטרור ותגן על אזרחי ישראל".

צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד