כ"ג סיון התשפ"ד
29.06.2024
בעוד שעות ספורות

אלפי רווקים ורווקות יוזכרו לישועה למצוא את זיווגם עוד השנה, כמובא בכתבי המקובלים ללילה זה

ברינה של תורה נערכים למעמד הגדול, מעמד ישועה וברכה 'הושענא – השנה' כאשר המוני רווקים ורווקות יזכו בעזרת השם לישועה בזמן המסוגל המופיע בכתבי מוהרח"ו ומקובלי עליון, על עת מילוי הלבנה כמופת לישועה ולידיעה על תהלוכות האדם בשנה זו.

אלפי רווקים ורווקות יוזכרו לישועה למצוא את זיווגם עוד השנה, כמובא בכתבי המקובלים ללילה זה
מעמד רינה של תורה צילום: רינה של תורה

המעמד הגדול 'זעקה וישועה' מתקיים על ידי רינה של תורה ברחבת הכותל המערבי בראשות מרן הגאון הצדיק המשגיח רבי בנימין פינקל שליט"א, כאשר אחרי חצות הלילה של ליל הושענה רבה יעמוד קהל ההמונים בתפילה וזעקה מיוחדת בבקשה לשים סוף לזעקת השידוכים המנסרת ברבבות בתים בישראל, כאשר הם מתחננים בעד כל שם ושם שיזכה לזיווג הגון באותה השנה, כשמרן הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א עומד בברכה והזכרה אישית מופלאה ומיוחדת לכל שם בעד הזכרתו ובקשתו, שיזכו לשידוך מושלם משורש הנשמה, הושענא – השנה בסייעתא דשמיא!

גם אתם רוצים לראות ישועות? לחצו כאן>>>

מעדות אישית של המוני הזוכים שהתברכו אשתקד בברכה אישית שכזו, מעידים על הצלה ופדות כשהשמות הללו מילאו את מדורי המאורסים בעיתונות החרדית בשורת 'מזל טוב' מהדהדת של המונים שזכו לישועה גלויה.

מרן הגאון הקדוש רבי יעקב אדלשטיין זצוק"ל שהיה בקיא בתורת הרז ומשעוליה, הנחה אז את 'רינה של תורה' לקיים מעמד תפילה מיוחד למי שממתינים לזיווגם, כשהוא בעצמו עומד בראשות מעמד התפילה ואכן אלפים נושעו מאז במעמד המתקיים בחרדת קודש בכל שנה סביב חצות הלילה.

השנה באופן מיוחד, תתלווה למעמד הישועה גם ברכת קודש אישית מיוחד לכל אחד מהשמות הרבים הממתינים לישועתם, מפי הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א לישועת ההמונים. השנה זה יהיה הלילה שלך. להאיר את הלילה ולצאת לאור מופלא!

גם אתם רוצים לראות ישועות? לחצו כאן

 

 

רינה של תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד