כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
"אין חלקנו עמהם"

גפני: "דורשים לסגור את הר הבית ליהודים"

יו"ר דגל התורה חה"כ משה גפני יצא שוב בגד עליית יהודים להר הבית ואמר כי "אין חלקנו עמהם". גפני קרא: " לסגור את הר הבית ליהודים"

גפני: "דורשים לסגור את הר הבית ליהודים"
איתמר בן גביר/משה גפני צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר דגל התורה חה"כ משה גפני יצא הערב (רביעי) פעם נוספת נגד עליית יהודים להר הבית וקרא לסגור את הר הבית ליהודים.

גפני כתב: "העליה להר הבית כרוכה באיסור חמור של חיוב כרת, כואב הלב ש-3,000 יהודים עברו על האיסור החמור הזה ועלו להר הבית. אין חלקנו עמהם! ואנחנו דורשים לסגור את הר הבית ליהודים".

יצויין כי במנהלת הר הבית עדכנו היום כי 4,260 כבר עלו להר הבית בחג הסוכות, יחד עם 1,302 יהודים שעלו היום לתפילות במקום. כידוע העלייה למקום נאסרה על ידי הרבנות הראשית ורוב הרבנים.

נזכיר כי לפני מספר חודשים שיגר יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו ברקע עליית שרים וחברי כנסת להר הבית וביקש ממנו למנוע זאת. לדבריו, העלייה לא מגלה ריבונות אלא להיפך היא מהווה חילול הקודש.

גפני כתב לנתניהו: "לאחרונה חברי כנסת ושרים עולים להר הבית, רק היום עלו לשם מספר רב של נבחרי ציבור מסיעות שונות בכנסת וההחלטה היא בידיך".

גפני הוסיף: "הנני פונה ומבקש ממך למנוע את העלייה להר הבית, הן בנושא המדיני של התייחסות מדינות העולם לאפשר זאת, הן בנושא הביטחוני וההסתה הקיימת עקב כך בעיקר בעולם המוסלמי ולא רק בו, והעיקר כי אין סיבה לכך, היא לא מגלה ריבונות, להיפך היא מהווה חילול הקודש במקום הקשור ביותר לעם היהודי והקדוש ביותר עבורו", כתב.

המכתב של גפני לנתניהו

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד