כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
למרות הפרסומים המוקדמים

זעם בירושלים: משפחות המתינו שעות לאוטובוסים אל תוך הלילה

המוני גברים, נשים וטף, המתינו הלילה שעות אל תוך הלילה לאוטובוס שיסיע אותם מהעיר ירושלים אל בני ברק / אשדוד, אך למרות הפרסומים המוקדמים של משרד התחבורה כי הקו יפעל לאורך הלילה, לא היו אוטובוסים ובמחאה ירדו אנשים אל הכבישים וחסמו את התנועה

זעם בירושלים: משפחות המתינו שעות לאוטובוסים אל תוך הלילה
חסימת אוטובוסים בי-ם צילום: שימוש לפי סעיף 27א'

קריסה תחבורתית הלילה בירושלים: אלפי נוסעים שסיימו את שמחות בית השואבה בבירה נתקעו במשך שעה ארוכה בתחנות בשל מחסור בתחבורה ציבורית וזאת למרות הפרסומים המוקדמים שהתחבורה תפעל במהלך ימי חול המועד לאורך כל הלילה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי כבר בשעה 02:00 חלפו אוטובוסים מלאים בזה אחר זה ולא עצרו בתחנות הגדושות במאות אנשים, נשים וטף, עייפים ותשושים שהמתינו למעלה משעה ללא מענה.

המהומה בירושלים // שימוש לפי סעיף 27א

ברחוב שמגר פינת אוהל יהושוע הסמוך לקרית בעלזא, נרשמה הפרת סדר של כ-300 חרדים שירדו לכבישים וחסמו במחאה ספונטנית את האוטובוסים בשל העובדה שלא נשלחו מספיק אוטובוסים לבני ברק ואשדוד כדי להסיע את כלל הממתינים.

כוחות מג"ב ומשטרה מתחנת לב הבירה הגיעו למקום בניסיון להשליט סדר. מי שתועד מסייע לנוסעים הרבים באמצע הלילה הוא יו"ר רשימת 'אגודת ישראל' בירושלים, צחי ברים שהגיע למקום.

מאות חרדים ממתינים לאוטובוסים בירושלים

אנשים כתבו בקבוצות וסיפרו על המתרחש: "הבן שלי. עם מאות אנשים מחכה למעלה משעה באזור תנובה". אחר כתב בסביבות השעה 03:00: "לפני שעה אוטובוסים היו מלאים ולא עצרו. מאז אין אוטובוסים". אדם נוסף שיתף: "הבן שלי עכשיו בהצבי פינת ירמיהו. משפחות עם ילדים קטנים עומדים ממתינים שעות לאוטובוסים".

במשרד התחבורה פרסמו בערב החג בכל כלי התקשורת כי קו 402 מבני ברק לירושלים יפעל לאורך כל הלילה.

 

אוטובוסים חול המועד סוכות ירושלים תחבורה ציבורית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד