כ"ח סיון התשפ"ד
04.07.2024
בן 14 נעצר

הרוגים מירי בקניון בבנגקוק, ישראלים נמלטו מהמקום

ילדים רבים נראו בורחים מקניון בבנגקוק כשברקע נשמעים קולות ירי. לפחות 3 בני אדם נהרגו כולל מספר פצועים. נער בן 14 החשוד במעשה נעצר. ישראלית שהייתה בקניון סיפרה "רצנו בלי להסתכל ימינה או שמאלה, שאלנו מה קרה ואמרו 'שוטינג'. אני לא יוצאת מהמלון"

הרוגים מירי בקניון בבנגקוק, ישראלים נמלטו מהמקום
זירת האירוע בקניון בתיאלנד צילום: צילום מסך

לפחות שלושה בני אדם נהרגו היום (שלישי) באירוע ירי בקניון שבמרכז בנגקוק בתיאלנד, לפחות שלושה נוספים נפצעו. המוני קונים נראו נמלטים מהקניון. המשטרה עדכנה כי עצרה את החשוד במעשה, נער בן 14 שהיה חמוש באקדח.

ישראלים רבים נמצאים בעיר. אחת מהם, קארין, הייתה עם בעלה במתחם האוכל של הקניון, בקומה G, שבו התרחש כנראה הירי. היא סיפרה לאתר Ynet: "היינו בקופה של דוכן אוכל כדי לקנות מים, ובתוך מאית שנייה המוני אנשים התחילו לרוץ לכיווננו. בהתחלה חשבתי שיש איזה מפורסם שרצים אליו, אבל אז הבנתי שזה לא המצב, והתחלנו לרוץ. יצאנו וניסינו לשאול מה קורה, ומישהו ששאלנו אמר רק 'שוטינג'".

"זאת תחושה נוראית, אני שמחה שהגענו מהר למלון", הוסיפה קארין. "לא הסתכלנו ימינה או שמאלה, פשוט רצנו בגשם. רואים מהחלון שלנו במלון את כל האמבולנסים וניידות המשטרה, שיצרו פקקי ענק. אני כרגע לא יוצאת מהמלון שוב, למזלנו מחר אנחנו בארץ".

סרטונים שהסתובבו ברשתות החברתיות הראו אנשים בורחים מהקניון היוקרתי, 'סיאם פרגון' הוא אחד מיעדי הקניות המובילים בתאילנד, שזוכה לפופולריות רבה בקרב תיירים ומקומיים כאחד.

הירי מגיע ימים ספורים לפני יום השנה לאחד הימים העקובים מדם בהיסטוריה התאילנדית האחרונה, כאשר שוטר לשעבר חמוש בסכין ואקדח תקף פעוטון ורצח 24 ילדים ו-12 מבוגרים.

פיגוע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד