ג' תשרי התשפ"ה
05.10.2024
מעמד אדיר

צפו: בחברון פתח תקווה הקבילו את פני ראשי הישיבה

במעמד האדיר בראשות ראשי ישיבת חברון, רבני העיר, ראש העיר ומאות תושבים בביהמ"ד חברון היכל יחזקאל פ"ת. מדברי רה"י הגר"ד כהן: "ההרגשה שמגיעים לכאן זה אשרי העם שה' אלוקיו. העמידו פה ביהמ"ד שמתפקד 24 שעות ברוח הישיבה ובמסורת שקיבלנו מרבותינו ובעז"ה המקום ימשיך לגדול ולפרוח". מדברי רה"י הגר"י חברוני: "אמת מארץ תצמח - כשהאמת קיימת, לא ניתן להסתירה או לפגוע בה וכמובן שלא לבטלה ולהתעלם ממנה, וזוהי דרך הישיבה המסורה לנו מדורי דורות"

צפו: בחברון פתח תקווה הקבילו את פני ראשי הישיבה
הקבלת פני רבו לראשי ישיבת חברון צילום: ח.ג

במעמד מאות רבות מתושבי פ"ת רבנים ראש העיר מנהלי המוסדות בעיר ואישי ציבור התקיימה כמידי שנה עצרת חג מרכזית והקבלת פני רבו ברגל בבית המדרש חברון היכל יחזקאל בראשות ראשי ישיבת חברון הגאון רבי דוד כהן והגאון רבי יוסף חברוני.

הקבלת פני ראשי ישיבת חברון בפתח תקווה

במעמד נשאו ראשי הישיבה דברים בענייני דיומא ודברי חיזוק לקהילה כשהם מדגישים כי המקום המהווה המשך ישיר לישיבת חברון ומשמר את מסורת ורוח הישיבה ואת האווירה המיוחדת שלה. השנה למעמד היה נופך מיוחד על רקע הבחירות המוניציפאליות הקרבות ובאות. בואם של ראשי הישיבה הוא גיבוי מוחלט ועמידה איתנה לטובת מהלכי וצרכי הקהילות בעיר כפי שהזכיר הגר"י חברוני בדבריו ששלום מושג רק בדרך האמת כאשר כל אחד מכיר את מקומו ומקבל את המגיע לו על פי אמת מידה אמיתית וישרה.

מדברי הגר"ד כהן במעמד: ההרגשה שמגיעים לכאן זה אשרי העם שה' אלוקיו. העמידו פה ביהמ"ד שמתפקד 24 שעות ברוח הישיבה ובמסורת שקיבלנו מרבותינו ובעז"ה המקום ימשיך לגדול ולפרוח"

מדברי ראש הישיבה הגר"י חברוני במעמד: "אמת מארץ תצמח - כשהאמת קיימת, לא ניתן להסתירה או לפגוע בה וכמובן שלא לבטלה ולהתעלם ממנה, וזוהי דרך הישיבה המסורה לנו מדורי דורות"

האירוע נערך בסיוע היחידה לתרבות חרדית בפתח תקווה.  

פתח תקווה חברון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}