כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
לאחר שנעדר מהדיון

לשכת נתניהו: "הניסיון לסכסך בין ראה"מ לבן גביר שיקרי"

בלשכת ראש הממשלה דוחים את הדיווחים כי נתניהו הדיר את השר איתמר בן גביר מדיון ביטחוני. "כל ניסיון לסכסך בין ראש הממשלה לשר לביטחון לאומי הוא שיקרי - ונעשה בכוונת מכוון", נמסר

לשכת נתניהו: "הניסיון לסכסך בין ראה"מ לבן גביר שיקרי"
במליאת הכנסת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

בלשכת ראש הממשלה טוענים הערב (ראשון) כי בניגוד לדיווחים, הדיון הביטחוני שהתקיים הבוקר אצל ראש הממשלה בנימין נתניהו עסק בנושא האיראני ולא בסוגיות ביטחון פנים, וזו הסיבה שהשר איתמר בן גביר לא זומן לדיון.

מלשכת ראש הממשלה נמסר: "ראש הממשלה קיים היום דיון שיגרתי עם שר הביטחון ובכירי מערכת הביטחון, בזירות השונות סביב ישראל. הדיון התמקד באיראן וכלל לא עסק בסוגיות ביטחון פנים".

בלשכת נתניהו הבהירו: "כל ניסיון לסכסך בין ראש הממשלה לשר הבל"ם ולייחסו כביכול לגורמים מטעם ראש הממשלה, הוא שיקרי - ונעשה בכוונת מכוון.

ראש הממשלה והשר בן גביר ימשיכו לעבוד בשיתוף פעולה מלא לטובת כל אזרחי ישראל", נמסר.

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים התייעצות ביטחונית בהשתתפות שר הביטחון יואב גלנט, הרמטכ"ל הרצי הלוי, ראש השב"כ רונן בר וגורמי ביטחון נוספים. השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מודר מהדיון חרף תפקידו.

גורם בסביבתו של ראש הממשלה טען בשיחה עם 'ynet' כי בן גביר נוטה להעלות הצעות שמסבכות את ישראל בעולם.

לדבריו, "הוא מגיע לישיבות וכל הזמן חותר לסיכולים ממוקדים, איסור על הכנסת פועלים מעזה וסגרים משונים על כל מיני כפרים וערים בגדה. הוא לא מבין שעם מדיניות כזו ראש הממשלה לא יכול לטוס לשום מקום - ובטח לא לזכות בקבלות פנים ברחבי העולם".

גורם בליכוד הוסיף בפשטות כי "ישיבות ביטחוניות שבהן נוכח איתמר בן גביר נראות כמו משחק ילדים".

בנימין נתניהו איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד