כ"ו סיון התשפ"ד
02.07.2024
הרוג ופצועים בקטטה

פנייה לשר הפנים: "הפעל סמכותך וגרש את המסתננים האלימים"

בעקבות אירוע שני של עימותים בין פלגי האריתראים בישראל תומכי ומתנגדי המשטר, שבו נהרג אחד ונפצעו עוד חמישה, פנה ח"כ אוהד טל לשר הפנים משה ארבל בדרישה שיפעיל את סמכותו ויגרש את האלימים מישראל

פנייה לשר הפנים: "הפעל סמכותך וגרש את המסתננים האלימים"
הזירה בנתניה צילום: פלאש 90

קטטה של שני פלגים אריתראים אמש (מוצאי שבת) ‏ברחוב הרצל בנתניה, הסתיימו בהרוג אחד וחמישה פצועים, שניים במצב קשה, אחד באורח בינוני ושניים במצב קל. במהלך הקטטה הושלכו כיסאות ושוטרים ירו באוויר.

בעקבות כך פנה חבר הכנסת אוהד טל מ'הציונות הדתית' לשר הפנים משה ארבל בדרישה שיפעיל את סמכותו לגרש את המסתננים האלימים.

"הובא לידיעתנו כי ביממה האחרונה אירעו מספר קטטות בדרום תל אביב, עם פצועים רבים", כתב טל לארבל, "קטטה זו מתווספת לשורה של אירועים אלימים בהובלת מהגרים בתל אביב במהלך ‏החודש האחרון".

‏לדברי ח"כ אוהד טל, "מציאות זו אינה מתקבלת על הדעת והישנותם של אירועים אלו פוגעת בשגרת החיים וביטחונם של תושבי הערים בהם מצויים מהגרים בלתי חוקיים אלו".

‏"אני פונה אליך על מנת שתפעיל את סמכותך כשר הפנים לגירוש מיידי של הפורעים האלימים אשר נמצאים בישראל באופן בלתי חוקי ללא אשרה. שהרי לא יעלה על הדעת כי ‏מדינת ישראל תעניק את חסותה לאנשים השוהים בה שלא על פי חוק ועל אחת כמה וכמה - כאלו השוהים בניגוד לחוק ומהווים איום על הסדר הציבורי" כך הח"כ לשר הפנים.

אריתראים אוהד טל נתניה משה ארבל גירוש מסתננים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד