י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
מושב בית דין מיוחד

במוצאי יום הכיפורים: מעמד מיוחד לפעול ישועות עבור מעוכבי זיווג

הסגולה של מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל, אותה היה נוהג יחד עם חותנו הצדיק רבי אריה לוין זצ"ל, והנחיל לדורות הבאים • במוצאי יום הכיפורים, אחרי למעלה מ-24 שעות של תפילה, תחנונים וקריעת שערי שמים – מושב בית דין מיוחד של שלושה צדיקים שיגזרו ויחתמו בחתימת יד קדשם – שטר הישועה למעוכבי הזיווגים • כל הפרטים

במוצאי יום הכיפורים: מעמד מיוחד לפעול ישועות עבור מעוכבי זיווג
הגר"ש גלאי צילום: קופת העיר

הסגולה שעברה מפה לאוזן והיתה נחלתם של יחידי סגולה, פורצת השנה החוצה, והופכת להיות נחלת הכלל.

מאחורי המהלך עומד מרן עמוד התפילות הגאון רבי שמעון גלאי שליט"א, ואתו עמו מרן עמוד הישועות הגאון רבי מרדכי שמואל אדלשטיין שליט"א, ומרן עמוד תורה והחסד הגאון רבי יצחק קולודצקי שליט"א.

למסירת שמות למעמד הזיווגים הקליקו כאן>>>

שלושת הצדיקים שמקדישים בקביעות זמן ממושך להעתיר בתפילה עבור הזולת, מכירים ויודעים את מצוקתם וצערם הנורא של מעוכבי השידוכים, הכמהים לישועה ולא רואים את האור בקצה המנהרה.

השנה הם החליטו לנקוט בצעד חשוב מאוד, אותו קיבלו מפיו של מרן רשכבה"ג הגאון רבי יוסף שלום אלישיב זצ"ל, אשר העיד שהיה עורך את הסגולה הזאת במשך שנים עם חמיו הצדיק הירושלמי הנודע רבי אריה לוין זצ"ל – וראה ישועות בכל שנה ושנה.

הרעיון העומד בסיסה של הסגולה הוא לנצל את הרגעים הכי קדושים ונשגבים בשנה, הזמן שבו האדם מזוכך באופן אבסולוטי נקי מכל שמץ של חטא ועוון, כשהלב פתוח לתפילה ושכשבשמים שוררת עת רצון מיוחדת.


במוצאי יום הכיפורים, עוד לפני 'הבדלה', אחרי 24 שעות של תפילה וזעקה, כשבת קול יוצאת משמי מרום ומכריזה לכל יהודי ויהודי "לך אכול בשמחה לחמך", יתכנסו שלושת הצדיקים אשר ליבם הרחום לא מאפשר להם להבדיל על היין ולטעום דבר מה לפני שיפעלו ישועה עבור מעוכבי השידוכים.

יחד הם ישבו, יקיימו 'מותב בית דין' בעודם נמצאים באווירת יום הכיפורים, דקות אחרי צאת הצום. בזה אחר זה הם יגזרו על מעוכבי הזיווגים שיזכו לישועה קרובה, ואף יחתמו בחתימת ידם על 'שטר הישועה' עבור כל אחד ואחד מהם.

וכך, בכח מצוות הצדקה שיתרמו מעוכבי השידוכים לקרן מיוחדת של קופת העיר, להחזקת יתומים ואלמנות ומשפחות של תלמידי חכמים, בכח של תפילות יום הכיפורים של מעוכבי הזיווגים עצמם שיתפללו על עצמם בבכיה ובדמעות שליש, ובכח מותב בית דין, יפעלו הצדיקים ישועה בעזרת ה', בקרוב בקרוב.

אתם לא יכולים להחמיץ את ההזדמנות הזאת, אסור לכם לוותר על הגזירה המיוחדת הזאת, בדקות הקדושות והנשגבות הללו.

זה הזמן להצטרף, לא להסס, לתרום עכשיו ולהיכנס לרשימה של המאושרים שיזכו בעזרת להיכלל בסגולה לישועה קרובה במהרה.

למסירת שמות למעמד הזיווגים הקליקו כאן>>>

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}