כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
הביקור המדיני החל

ראש הממשלה נתניהו נחת בארה"ב, בעוד זמן קצר ייפגש עם אילון מאסק

ראש הממשלה נתניהו נחת בקליפורניה שם החל את ביקורו המדיני בארה"ב. בשעה הקרובה צפוי ראש הממשלה להיפגש עם מייסד טסלה ומנכ"ל הרשת החברתית X (לשעבר טוויטר), אילון מאסק. "אדון עמו על האופן שבו ניתן להפחית הסיכונים של הבינה המלאכותית לטובת הציוויליזציה"

ראש הממשלה נתניהו נחת בארה"ב, בעוד זמן קצר ייפגש עם אילון מאסק
אילון מאסק צילום: מתוך הטוויטר שלו

ראש הממשלה בנימין נתניהו נחת אחר הצהריים (שני) בקליפורניה שם החל את ביקורו המדיני בארה"ב. סגנית מושל קליפורניה אלני קונאלאקיס וראש עיריית סן חוזה מאט מהאן קיבלו את פני ראש הממשלה ורעייתו.

בשעה הקרובה צפוי ראש הממשלה להיפגש עם מייסד טסלה ומנכ"ל הרשת החברתית X (לשעבר טוויטר), אילון מאסק. ראש הממשלה נתניהו אמר עם נחיתתו: "אדון עמו על האופן שבו ניתן לרתום את ההזדמנויות ולהפחית את הסיכונים של הבינה המלאכותית לטובת הציוויליזציה".

כזכור, טרם עלייתו למטוס תקף ראש הממשלה את המחאות הצפויות בארה"ב ואמר: "שום דבר לא מפתיע אותי. מי שמארגן את המחאה הזאת מצויד בכסף רב. אלה הפגנות ממומנות ומאורגנות שפורמות אל כל הגבולות. הן הביאו לכך שחסימת צירים זה דבר נורמלי, שהטרדות אלימות של אנשי ציבור זה דבר לכאורה נורמלי, שסרבנות זה דבר נורמלי. לכן כשהם הולכים ומוציאים את דיבתה של ישראל בפני האומות זה גם נראה להם נורמלי. לי זה לא נורמלי, כשהייתי ראש אופוזיציה מעולם לא עשיתי את זה".

נתניהו הוסיף ותקף: "זו הפעם ה-12 לדעתי שאני הולך להופיע באו"ם כראש ממשלה, תמיד היו הפגנות לטובת ישראל ונגד ישראל. אבל הפעם אנחנו רואים הפגנות נגד ישראל על ידי אנשים שחוברים לאש"ף, איראן ואחרים. שום דבר כבר לא מפתיע, אבל זה לא ימנע ממני לייצג את ישראל בגאון ובצורה הטובה ביותר עבור כל אזרחיה".

ביקורו של ראש הממשלה יארך שישה ימים ובמהלכו הוא צפוי לנאום בעצרת הכללית של האו"ם ולהיפגש עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, נשיא טורקיה רג'פ ארדואן, נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי, נשיא דרום קוריאה יון סוק-יאול, מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש ומנהיגים נוספים.

כמו כן ייפגש רה"מ נתניהו במהלך ביקורו עם ראשי הקהילה היהודית בארה"ב

בנימין נתניהו אילון מאסק ארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד