כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024
כפרת עוונות

אירועים מחרידים: "מאות הורים יערכו כפרות מעל כסא גלגלים"

למרבה הצער, מאות הורים יערכו כפרות מעל כסא גלגלים, לילדיהם שנולדו בריאים אך הפכו לנכים בעקבות אירועים מחרידים במהלך החיים • הבטחתם הנדירה של מרנן ורבנן לתורמים לטובת ארגון 'עלה' למען ילדים עם מוגבלויות: "שיזכו לשמירה ולהגנה על ילדיהם" • זאת כַּפָּרָתִי, זאת שְׁמִירָתִי!...

אירועים מחרידים: "מאות הורים יערכו כפרות מעל כסא גלגלים"
כפרות לילד בעל מוגבלות צילום: יח"צ

בימים אלה, כאשר כולנו מתפללים לכתיבה וחתימה בספר חיים טובים, משפחות רבות מתמודדות עם אתגרים לא פשוטים. בעיות בריאות ל"ע, ילדים חולים, נכים ומוגבלים.

לא כל הילדים המוגבלים נולדו כאלה. בארגון עלה, המסייע בפריסה ארצית לילדים מיוחדים, יודעים לספר כי כ-20 אחוז מילדי הארגון נולדו בריאים ושלמים, ול"ע בעקבות תאונה, מחלה, או מקרה מצער אחר הם הפכו לבעלי מוגבלות, כאשר בחלק מהמקרים מדובר על מוגבלות לכל החיים.

לתרומות למען ילדי עלה לחצו כאן>>>

'עלה' היא הרשת הגדולה בישראל המציעה רצף שירותים לילדים ואנשים עם מוגבלויות שונות המלוות במורכבות רפואית.

'עלה' מציעה שירותים ברמה הגבוהה ביותר למאות ילדים ובוגרים בתחומי הדיור, החינוך והשיקום. פעילותה מאפשרת להם חיים איכותיים ומלאי משמעות. 

כעת, בעיצומם של הימים הנוראים, יוצא ארגון עלה בהתרמה למען המשך הטיפול והשיקום של הילדים המוגבלים, כדי שגם להם תהיה שנה טובה ומתוקה.

גדולי ישראל, רשכבה"ג מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי זצ"ל, ויבלחט"א מרן הגאון רבי שמעון גלאי שליט"א, בהבטחה נדירה כי כל התורמים למען המשך הטיפול והשיקום של ילדי עלה, יזכו לשמירה ולהגנה על ילדיהם מכל צער ונזק חלילה.

מנהלי 'עלה' מציינים כי רק כ-70 אחוזים מתקציבו הכולל של הארגון מגיעים מתקציבי הרשויות השונות. "אנו זקוקים לציבור שיפתח את הלב למען הילדים המוגבלים הללו, כדי שנוכל להמשיך להעניק להם את המעטפת המקצועית הרחבה שהם מקבלים אצלינו".

הילדים המוגבלים מתחננים: אל תשכחו אותנו!

פדיון כפרות תורמים למען ילדי עלה, וזוכים לשמירה על הילדים, לשנה טובה, בריאה ושמורה!

לְשָׁנָה טוֹבָה תִּשָּׁמֵרוּ.

לחצו כאן לפדיון כפרות ותזכו לשמירה והגנה>>>

ילדים מיוחדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}