כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
רכבת לילה לסיביר

מנהיג צפון קוריאה התקבל בכבוד מלכים ברוסיה

עשרות צלמים תיעדו את מנהיג צפון קוריאה יורד מהרכבת ברוסיה, שם קיבלו אותו מספר פקידים רוסים. הרכבת הגיעה לאזור פרימורסקי במזרח הרחוק של רוסיה מצפון קוריאה

 מנהיג צפון קוריאה התקבל בכבוד מלכים ברוסיה
קים יורד מהרכבת ברוסיה צילום: צילום מסך

נשיא צפון קוריאה קים ג'ונג און הגיע היום ברכבת לרוסיה, והתקבל על ידי השר הרוסי למשאבי טבע והסביבה, אלכסנדר קוזלוב ומספר גורמים צפון קוריאנים.

צלמים רבים תיעדו את יציאתו מהרכבת, שם קיבלו אותו מספר פקידים רוסים, את הסרטון פרסם פאבל זרובין, עיתונאי לענייני הקרמלין. לאחר טקס קבלת הפנים הרשמי, מנהיג צפון קוריאה קיים דיונים עם השר הרוסי למשאבי טבע וסביבה, אלכסנדר קוזלוב.

השר הזכיר את הידידות הטובה עם קוריאה הצפונית השכנה במשך תקופה ארוכה, ואת הסיכויים הגדולים לשיתוף פעולה בתחומי החקלאות, הבנייה, התיירות ועוד.

הוא ציין כי ביקור ברמה זו מהווה דחף לפיתוח אקטיבי יותר של יחסים רחבים ומגעים ישירים עם צפון קוריאה. אתמול, יום שני, הכריזה מחלקת העיתונות של הקרמלין על ביקור רשמי קרוב של מנהיג צפון קוריאה ברוסיה בהזמנת נשיא רוסיה ולדימיר פוטין.

סוכנות הידיעות הרוסית RIA Novosti מסרה כי הרכבת הגיעה לאזור פרימורסקי במזרח הרחוק של רוסיה מצפון קוריאה, את הרכבת המשפחתית השלטת במדינה ירש המנהיג הנוכחי מאביו.

הרכבת מורכבת מ-21 קרונות המצוידים בחדרי קבלה וישיבות, חדר אוכל מפואר וסוויטות שינה. הרכבת היא מבצר חמוש על גלגלים שמכיל חדר תקשורת לווייני ומתקן רפואי חירום.

מכוניתו האישית גם היא כחלק מהשיירה, גם מסוק מובא למקרה שקים יזדקק ליציאה מהירה, כך על פי דיווחים בתקשורת הדרום קוריאנית המבוססים על מידע מסווג ופקידים צפון קוריאנים לשעבר.

 

צפון קוריאה ולדימיר פוטין רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד