כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
ברקע סערת אייכלר

"החרדים מוצצי דם"; סא"ל במיל': "גלית גוטמן צדקה"

סגן אלוף במילואים התייחס לדבריו הקשים של חבר הכנסת אייכלר וטען כי אשת התקשורת גלית גוטמן צדקה כשאמרה כי "החרדים מוצצי דם". "מה שאייכלר מייצג זו עמדה שלטת בתוך החברה החרדית"

"החרדים מוצצי דם"; סא"ל במיל': "גלית גוטמן צדקה"
ישראל אייכלר צילום: ערוץ כנסת

סא"ל במיל' אלון אביתר תקף אמש (שני) את המגזר החרדי, ברקע הסערה בעקבות דבריו של סגן יו"ר הכנסת ישראל אייכלר שהטיח האשמות קשות במנהיגי הציונות, וטען כי מגישת הטלוויזיה גלית גוטמן צדקה באמירתה שהחרדים מוצצי דם.

"בתוך החברה הישראלית, יש כאן קבוצה ענקית שהולכת וגדלה של אזרחים ישראלים", פתח אביתר את דבריו באולפן חדשות 13 והוסיף: "אני אומר בסוגריים, גלית גוטמן צדקה בהקשר הזה. אני יודע בדיוק מה שתגידו ואני אומר את זה במכוון".

עוד בנושא:

אביתר הוסיף כי "מה שאייכלר מייצג זו עמדה שלטת בתוך החברה החרדית ומבחינת הפוזיציה הפוליטית שלהם, הם לא שותפים במעשה הציוני. הם אנטי ומאידך נהנים מהמשאבים שהמדינה מעניקה להם. נהנים ביג טיים. זה אבסורד".

יצוין כי לאחר הסערה, גוטמן התנצלה על נוסח דבריה ועל ההכללה של מגזר שלם וזומנה לבירור דחוף אצל מנהליה.

מאוחר יותר אמרה: "אני מבקשת להתנצל מעומק הלב אם פגעתי במגזר שלם. אני אוהבת את מדינת ישראל, ומתוך דאגה לעתידה יש לי ביקורת חריפה כלפי נציגי המגזר החרדי בכנסת. הדברים נאמרו בתוך דיון על תקציב הממשלה וקרן הארנונה. אבל אין לי שום כוונה לפגוע בכלל המגזר. אני מתנצלת בפני כל מי שנפגע מהדברים".

ישראל אייכלר ערוץ 13

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד