כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024
הותר לפרסום

מסתתר בקומה 30 במגדל בר"ג: נלכד חשוד ברצח העבריין הבכיר | תיעוד

המשטרה התירה לפרסום כי נעצר החשוד המרכזי ברצח ראש ארגון הפשע בני שלמה - בן 20 ממשפחת ג'ואריש | הוא אותר כשהוא מסתתר בקומה ה-30, בדירת מסתור ברמת גן

מסתתר בקומה 30 במגדל בר"ג: נלכד חשוד ברצח העבריין הבכיר | תיעוד
זירת החיסול של בני שלמה צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

בתום מצוד שנמשך כ-11 חודשים, היחידה המרכזית של המחוז הדרומי, עצרה את החשוד המרכזי ברצח העבריין בני שלמה, שאירע לפני כעשרה חודשים. מיד לאחר הרצח חלחלה במשטרה ההבנה כי הרוצח נמלט ובחודשים האחרונים התנהל מצוד אחריו.

תפיסת רוצח העבריין בני שלמה

בימים האחרונים התקבלה במשטרה 'ידיעת הזהב', שהובילה לדירת המסתור בקומה ה-30, במגדל מגורים בעיר רמת גן, בה שהה החשוד המרכזי ברצח, תושב רמלה כבן 20, ואתמול פשטו עליה שוטרי ימ"ר ועצרו אותו לחקירה יחד עם 3 חשודים נוספים בשנות ה 20 לחייהם, תושבי המרכז ,בחשד שסייעו לו.

מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן: אמר לאחר התפיסה כי "לאחר כמעט שנה של מאמצים שהתרכזו בסופו של דבר לעשרה ימים האחרונים בהם השקענו מאמצים רבים בכדי להגיע לחשוד. בעזרת תחכום רב, נועזות וסבלנות התקבלה 'ידיעת הזהב' ביחידה המרכזית של מרחב לכיש בשיתוף פעולה מלא עם כלל יחידות הימ"ר ובפרט של מרכז. אני משבח את השוטרים שלנו על פעולה מצוינת במסגרת המלחמה של המחוז בסכסוכים המדממים".

היום יובאו החשודים בפני בימ"ש השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרם.

כזכור, לפני כשנה בוצע חיסול של העבריין שני שלמה בתחנת דלק באזור. במהלך החיסול, נפצע אדם נוסף, מאבטחו של שלמה, באורח קשה. מותו של שלמה, שמצבו הוגדר אנוש, נקבע בבית החולים.

מחקירת המשטרה עולה כי שני חשודים שהגיעו ברכב לדרך השבעה בעיר, ירדו ממנו וביצעו ירי לעבר השניים ששהו בתחנת דלק - ונמלטו מהמקום. עוד לפני שהספיקו להימלט, נתקלו השניים בשוטר שתדלק את האופנוע. השוטר, שהבחין במתרחש, החל לרדוף אחר המתנקשים.

במהלך הבריחה ניגחו השניים את האופנוע, אך השוטר לא נפגע ודיווח על התקרית למוקד המשטרה. שני המתנקשים חצו את הכביש, שדדו נהגת ונמלטו עם רכבה.

רצח משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}