ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
שיכוך 'חרדת הטווח'

עשרות עמדות טעינה חדשות לרכבים חשמליים: הרשימה המלאה

משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי יצא בפרויקט רישות רחב היקף של כ - 80 עמדות טעינה לרכבים חשמליים | הפרויקט נועד, בין השאר, להגביר את זרם המבקרים בצפון על ידי שיכוך 'חרדת הטווח' של בעלי רכבים חשמליים, לחזק את הכלכלה המקומית ולשפר את איכות חייהם של התושבים המקומיים

עשרות עמדות טעינה חדשות לרכבים חשמליים: הרשימה המלאה
עמדת טעינה ציבורית לרכב חשמלי צילום: רוני נאק

משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי יצא בפרויקט רישות רחב היקף של כ - 80 עמדות טעינה לרכבים חשמליים, בפריסה אסטרטגית בצפון הארץ. העמדות יוקמו בשמונה אתרים בגולן. שלושה פתוחים כבר היום לציבור: מתחם 'צנובר', מתחם ה'אבזלת' באזור התעשייה בני יהודה ואתר 'עין קשתות'. בחודשים הקרובים ייפתחו חמישה אתרים נוספים: מתחם 'וואסט', שיהיה גם הקרוב ביותר לחרמון, חניית המועצה האזורית גולן, פארק הירדן, בני יהודה וחספין.

הפרויקט נועד, בין השאר, להגביר את זרם המבקרים בצפון על ידי שיכוך 'חרדת הטווח' של בעלי רכבים חשמליים, לחזק את הכלכלה המקומית ולשפר את איכות חייהם של התושבים המקומיים. עמדות הטעינה הוקמו בשיתוף המועצה האזורית גולן באמצעות החברה הכלכלית גולן.

יצחק וסרלאוף, שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי אמר: "משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי בראשותי יוצא לעוד מהלך חשוב לחיזוק הרשויות המקומיות בצפון – והפעם הקמתם של כ - 80 עמדות טעינה לרכבים חשמליים במיקומים אסטרטגיים, שיסייעו לרכך את 'חרדת הטווח' של בעלי הרכבים החשמליים ולעודד את התיירות הנכנסת לצפון. זוהי עוד אבן דרך חשובה, במסגרת המהלכים הרבים שאנו מובילים, לחיזוק הרשויות המקומית, לעידוד התיירות האזורית ולשיפור איכות חייהם של התושבים היקרים. נמשיך במאמצינו הרבים להוציא מן הכוח אל הפועל את החלום הציוני, לתמוך בנגב, בגליל וביישובי החוסן ולהוות לתושבים המקומיים בית בממשלה".

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד