ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
נשמות טהורות

מעמד מרגש: הילדים המיוחדים יתקבצו לתפילה בכותל המערבי

הזכות שלך ליום הדין: הילדים המיוחדים של 'עלי שיח' יעתירו עבורך במעמד תפילה מרגש בכותל המערבי

מעמד מרגש: הילדים המיוחדים יתקבצו לתפילה בכותל המערבי
הכותל המערבי צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ערב יום הדין כולנו מחפשים זכויות, מחפשים סגולות לזכות בדין. לב מי לא יחרד לקראת השנה הבאה עלינו, ומאחל לעצמו ולמשפחתו שהשנה הבאה תהיה שנה של שפע וברכה. שביום הדין יחתמו הוא וקרוביו לחיים טובים ולשלום. תפילות פותחות שערי שמים, תפילות הבאות מתוך נשמות טהורות של ילדים  מיוחדים, נשמות שירדו לעולם למטרה גדולה ונשגבה. הם בכוח התפילה שלהם, יכולים להעתיר עליכם ולהתפלל עבורכם ביום הדין.

לתרומה ולהזכרת השם במעמד "יערב נא שיחי" הקליקו כאן>>>


לקראת הימים הנוראים, אתם מוזמנים להיות שותפים עם הילדים הזכים, להיות חלק מעולמם ולסייע להם בתרומה של 36 שקלים ל-12 חודשים. הכסף יסייע לטיפול בנשמות המיוחדות של 'עלי שיח' הן במסגרות הטיפוליות והן במסגרות הדיור והתעסוקה.

הילדים יכירו לכם טובה ויעתירו עליכם ועל משפחתם במעמד הנשגב והנורא שיתקיים בשריד בית מקדשנו, מעמד ''יערב נא שיחי". במעמד יזעקו הנשמות הטהורות לאבינו שבשמים ויבקשו רחמים בעד התורמים, שיזכו שבזאת השנה יתמלאו כל משאלות  ליבם לטובה.  זכות המעשים הטובים וזכות התפילות הטהורות, יעמדו לכם ולמשפחה שלכם, ביום הדין.

הכוח המיוחד של תפילת הנשמות הטהורות, ליד המקום שממנו לא זזה שכינה מעולם, יעלה לרצון וישפיע שפע של טובה על כל התורמים והמסייעים, לילדים והמתבגרים המיוחדים שיוכלו בשנה הבאה לקבל את כל הכלים על מנת להתמודד טוב יותר בעולם.

וכידוע מה שכתבו גדולי ישראל, שיש עניין של מידה כנגד מידה ומי שתורם למען הילדים המיוחדים, זוכה לילדים בריאים ושלמים בגוף ובנפש ונחת מכל יוצאי חלציו.

התורמים 54 שקלים ל- 12 חודשים יכנסו להגרלה מיוחדת שבת משפחתית בעיר הקודש - ירושלים

לתרומה ולהזכרת השם במעמד "יערב נא שיחי" הקליקו כאן>>>

עלי שיח ילדים מיוחדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד