ג' תשרי התשפ"ה
05.10.2024
מכה לש"ס

בג"ץ הוציא צו על תנאי נגד חלוקת תלושי המזון של משרד הפנים

בג"ץ הוציא צו ארעי האוסר על הממשלה לחלק את תווי המזון של מלגת ש"ס שעברו בוועדת הכספים, במתכונתם הנוכחית. בעקבות ההחלטה, חלוקת הכספים נעצרת רגע שאחרי שאושרה בוועדת הכספים | עו"ד ד"ר שרגא: "רגע לפני החג הצלחנו למנוע את קיפוחם של ניצולי השואה"

בג"ץ הוציא צו על תנאי נגד חלוקת תלושי המזון של משרד הפנים
מחפש אוכל באשפה צילום: מתוך פייסבוק יהיה בסדר

בג"ץ הוציא צו זמני נגד החלטת משרד הפנים על חלוקת תלושי מזון. הסיבה היא כפי שצוין היא שזה כ"מעשה עשוי", מעשה שלא יהיה אפשר לבטלו מרגע שהכסף יועבר, לא יוכלו לקחת אתת התלושים בחזרה ממשפחות הנזקקים במידה ובית המשפט יפסול את התלושים.

הצו ניתן עד לקבלת החלטה אחרת בעניין. עוד צוין כי אין בצו "כדי להביע דעה לגופם של דברים לכאן או לכאן".

כזכור, לפני יומיים וועדת הכספים אישרה העברה התקציבית על סך 400 מיליון שקלים למשרד הפנים עבור חלוקת תלושי מזון, במסגרת הבטחת הבחירות של יו"ר ש"ס, אריה דרעי.

גורמים בכירים בש"ס אמרו כי "מאות אלפי משפחות עניות המכניסות 1,760 שקל לנפש בממוצע לחודש ומחכות בכיליון עיניים לתלושי המזון ובמיוחד בתקופת החגים, תלויות כעת בידי השופט שטיין שמרוויח בממוצע 85,000 שקלים בחודש ומונע מהם 300 שקל תלושי מזון. מנותקים!"

עו"ד דר' אליעד שרגא, יו"ר התנועה לאיכות השלטון אמר "רגע לפני החג הצלחנו למנוע את קיפוחם של ניצולי השואה. נעמוד על המשמר בכדי שהזכאות לתווי מזון לא תהיה בהתאם לאמות המוסר של אריה דרעי"

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}