כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
ללא עלות

יוזמה מבורכת: אזרחים ותיקים יוכלו להתארח בבתי אבות בחגים

אזרחים ותיקים יוכלו לשהות בבתי האבות לתקופה של עד 10 ימים במהלך תקופת החגים במימון מלא של משרד הרווחה וליהנות מארוחת חג מסורתית ומפעילויות חברה, פנאי ותרבות. השר מרגי: "דואגים שכל אזרח ותיק במדינת ישראל יוכל לחגוג את תקופת החגים סביב שולחן החג המסורתי יחד, ולא יישאר לבדו"

יוזמה מבורכת: אזרחים ותיקים יוכלו להתארח בבתי אבות בחגים
קשישים בבית אבות. אילוסטרציה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

משרד הרווחה והביטחון החברתי בפרויקט מיוחד המאפשר לאזרחים ותיקים שחווים תחושת בדידות להתארח בבתי אבות בתקופת חגי תשרי ללא עלות ובמימון מלא של המשרד. כולל הסעות הלוך חזור.

מבצע האירוח יימשך לכל אורך תקופת החגים והאזרחים הוותיקים יכולים להתארח במשך עשרה ימים מלאים או בחלק מהזמן באופן רצוף או מפוצל, לבחירתם.

אזרחים ותיקים המעוניינים בכך יוכלו לשהות בבתי האבות לתקופה של עד 10 ימים במהלך תקופת החגים במימון מלא של המשרד וליהנות מארוחת חג מסורתית ומפעילויות חברה, פנאי ותרבות.

המטרה הינה לאפשר לאזרחים הוותיקים לחגוג את חגי תשרי כהלכתם בחברת הדיירים כשהם נהנים מארוחת חג מסורתית, פעילויות חברה, פנאי ותרבות וליווי של צוותי בתי האבות וכל זה ללא עלות במימון מלא של משרד הרווחה והביטחון החברתי.

שר הרווחה והביטחון החברתי יעקב מרגי אמר: "חגי תשרי הם המועדים החשובים ביותר לעם ישראל, ואנו במשרד הרווחה דואגים שכל אזרח ותיק במדינת ישראל יוכל לחגוג את תקופת החגים סביב שולחן החג המסורתי יחד, ולא יישאר לבדו. יוזמה מבורכת זו היא חלק מפעילויות רבות שמינהל אזרחים ותיקים במשרד פועל כל השנה עבור אזרחים ותיקים מתוך תפישה שתחושת שייכות וקהילתיות תורמת רבות לאיכות חייהם ולבריאותם. בהזדמנות זו, אני רוצה לאחל לאזרחים הוותיקים ולכל בית ישראל שנה טובה ומתוקה, בריאה ומאושרת".

אזרחים ותיקים המעוניינים באירוח, יוכלו לפנות עד לתאריך ה- 10.9.23 ישירות למחלקות לשירותים חברתיים ברשות המקומית במקום מגוריהם אליה הם משויכים. או ליצור קשר עם מוקד משרד הרווחה והביטחון החברתי במספר 118 או באמצעות הודעת טקסט למספר 055-7000128

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד