כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
נלכד וחולץ

אסון בכביש: רוכב אופנוע צעיר נפגע מרכב ונהרג

רוכב אופנוע שנפגע מרכב בכביש 25, חולץ על ידי כבאי תחנת באר שבע לאחר שנלכד מתחת לרכב. מותו נקבע במקום | מתנדב זק"א מתאר: "מדובר בכביש מאוד חשוך ומסוכן"

אסון בכביש: רוכב אופנוע צעיר נפגע מרכב ונהרג
זירת התאונה הקטלנית צילום: מתנאל בושרי, דוברות כב"ה דרום

רוכב אופנוע נפגע מרכב פרטי בכביש 25 ומותו נקבע במקום. מדוברות זק"א נמסר כי התקבל דיווח במוקד זק"א על תאונה קשה בין רכב פרטי ואופנוע על כביש 25 סמוך לצומת גילת מבאר שבע לכיוון נתיבות. צוות רפואי של מד"א שהגיעו לזירת התאונה אישור את מותו של רוכב האופנוע.

שמעון זגורי, ראש צוות זק"א באר שבע, אמר: "מדובר בקבוצת אופנוענים שנסעו יחד לכיוון נתיבות. רכב פרטי התנגש ברוכב האופנוע. לצערי שהגענו לזירת התאונה רוכב האופנוע כבן 24 היה ללא רוח חיים. מדובר בכביש מאוד חשוך ומסוכן. צוות זק"א באר שבע מטפלים בכבוד המת בזירת התאונה".

מדוברות כב"ה מחוז דרום נמסר כי במוקד 102 של מחוז דרום התקבלה לפני זמן קצר הודעה על תאונת דרכים בין רכב פרטי לאופנוע סמוך לשדה תימן.

צוותי כיבוי וחילוץ מתחנת באר שבע הוזנקו למקום וזיהו תאונה בין רכב פרטי לאופנוע, ושרוכב האופנוע לכוד מתחת לרכב בצורה קשה. לוחמי האש החלו מיד בפעולות באמצעות כלי חילוץ והעבירו את הלכוד אל גורמי הרפואה שנאלצו לקבוע את מותו.

כביש 25 תאונת דרכים רוכב אופנוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד