כ"ז סיון התשפ"ד
03.07.2024
עסקת חילופי אסירים בדרך

איראן: הנושא הפלסטיני בראש סדר העדיפויות שלנו

נשיא איראן אמר כי שיתוף הפעולה בין איראן וסעודיה, ושיתוף פעולה רב-צדדי בין מדינות האזור, מונעים התערבות זרה. ראיסי אמר גם כי לאיראן יש "משא ומתן עם כמה מדינות באזור לגבי תיקים מסוימים"  

איראן: הנושא הפלסטיני בראש סדר העדיפויות שלנו
איראן וסעודיה צילום: סוכנות הידיעות תסנים

נשיא איראן אברהים ראיסי דיבר על ההסכם שנחתם עם סעודיה, והתייחס לשיתוף הפעולה בין איראן וסעודיה, ושיתוף פעולה רב-צדדי בין מדינות האזור, ואמר כי זה מונע התערבות זרה.

ראיסי הוסיף במהלך פגישתו עם השגריר האיראני החדש בריאד, כי שיתוף הפעולה בין שתי המדינות יוביל לשיפור מעמדן של מדינות האזור במשוואות בינלאומיות ואזוריות.

ראיסי אמר גם כי לאיראן יש "משא ומתן עם כמה מדינות באזור לגבי תיקים מסוימים, ותוצאותיהם יפורסמו בזמן המתאים" כמו עסקת חילופי אסירים עם ארה"ב.

הוא גם ציין כי "דרך הסכם חילופי האסירים עם ארה"ב מעודדת, ואנו מקווים שהצד השני יעמוד בהתחייבויותיו". השגריר האיראני החדש בסעודיה יגיע היום לממלכה כדי להתחיל

דובר משרד החוץ האיראני, נאסר כנעני, אמר אתמול כי "הנושא הפלסטיני נחשב בראש סדר העדיפויות של איראן במשא ומתן עם מדינות ערב, ולדעתו הרחבת היקף הנוכחות הישראלית באזור תהיה מקור לחוסר יציבות וערעור הביטחון באזור".

 

איראן סעודיה ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד