ג' תמוז התשפ"ד
09.07.2024
ירי בנגמ"ש

השרה נגד הפעילה הימנית: "החביאה מסתננים במרתף"

השרה מאי גולן, תושבת דרום תל אביב, יוצאת נגד הפעילה המפורסמת נגד המסתננים שפי פז. לדבריה, "כשאני נולדתי בתחנה המרכזית בתל אביב - שפי פז עוד פעלה בשורות מרצ, שפי פז פעלה בשורות מרצ נגד ״הכיבוש״ ונגד חיילים. כשאני בגיל 24 פעלתי כבר נגד ההסתננות - שפי פז החביאה מהגרים במרתף ביתה"

השרה נגד הפעילה הימנית: "החביאה מסתננים במרתף"
מפגין אריתראי צילום: תומר נויברג, פלאש 90

ירי בנגמ"ש השרה לקידום מעמד האישה מאי גולן מ'הליכוד' יוצאת במתקפה נגד פעילת הימין בדרום תל אביב נגד המסתננים, שפי פז.

בראיון ליעקב ברדוגו ודורון כהן ברדיו 'גלי ישראל' אמרה גולן: "כשאני נולדתי בתחנה המרכזית בתל אביב - שפי פז עוד פעלה בשורות מרצ, שפי פז פעלה בשורות מרצ נגד ״הכיבוש״ ונגד חיילים. כשאני בגיל 24 פעלתי כבר נגד ההסתננות - שפי פז החביאה מהגרים במרתף ביתה".

לדבריה, "אני - לעולם לא אדבר נגד מי ששותף למאבק הזה כי קדושת המאבק חשובה לי יותר מהכל. אני מאחלת לה בריאות והצלחה ואני יודעת שהיא פועלת כעת מכל הלב עבור המאבק הזה, אבל אני יודעת שהקנאה מעוורת גם עיני צדיקים, הקנאה עיוורה את האישה הזו. אני מאחלת לכל הפעילים החברתיים לעשות רבע ממה שעשיתי בנושא הזה למען תושבי דרום ת"א, אנחנו ננצח במאבק הזה".

מוקדם יותר היום, אמרה הפעילה שפי פז בראיון ל'ערוץ 13' על השרה גולן: "מה אני יכולה לעשות שהאישה הזו טיפסה על הגב שלנו והלכה להיות בממשלה? אז אני אחראית למה שהיא עושה? מאי גולן היא עסקנית, הגיעה לכנסת על הטיקט שלנו, ומאז לא עשתה כלום", אמרה שפי פז, והוסיפה: "אין לי מה לדבר על האישה הזאת. היא לא היחידה שעושה עלינו סיבוב, הממשלה עושה עלינו סיבוב".

בראיון נוסף ברדיו 'גלי ישראל' אמרה פז: "גדעון סער בזמנו היה אחד משרי הפנים עבורנו הכי טובים, פוליטית - גדעון סער היה איתנו, הוא עומד מאחורי חלק מחוקי ההסתננות. גם איילת שקד הייתה כמה שנים איתנו. האצבע המאשימה היא לגמרי כלפי בג"ץ. זה התחיל מעדנה ארבל בשנת 2013 שביטלה את חוק ההסתננות וגם הוסיפה וכתבה שההחלטה שלה בזמנו תפגע קשה מאד באזרחי דרום תל אביב".

"יש השתלטות מוחלטת על המרחב הציבורי, על מוסדות החינוך, יש כפיית אג׳נדה רב תרבותית על ילדים במערכות החינוך. אנשים ברחו מכאן בהמוניהם, בתי כנסת נסגרו. כשאתה הולך ברחוב אתה מסתכל בחשדנות על כל מי שבא מולך ומי שהולך מאחוריך". כך פז.

אריתראים מסתננים מאי גולן שפי פז דרום תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד