י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
"התרגשתי עד דמעות"

אחותו של סוכן מוסד אלמוני שנהרג שלחה מכתב לבחורי ישיבה

תלמידי ישיבת חב"ד מוינה ציינו 20 סיומי מסכת לזכרו של סוכן המוסד מ', שטבע למוות באיטליה לפני כשלושה חודשים. אחותו של סוכן המוסד האלמוני מ' שיגרה מכתב מרגש לתלמידי ישיבת חב"ד בווינה והודתה להם

אחותו של סוכן מוסד אלמוני שנהרג שלחה מכתב לבחורי ישיבה
תלמידי הישיבה צילום: COL

קבוצת בחורים מישיבת חב"ד בווינה בילתה את חופשת הקיץ שלה באיטליה, במהלכה עשו סיום ב-20 מסכתות לנשימה הסוכן מ', סוכן המוסד שטבע למוות באגם באיטליה בתאונת סירה לפני כשלושה חודשים.

ראש הישיבה הרב חיים פילדסטיל אמר בדמעות: "על הסוכן מ' איננו יודעים כמעט דבר, מלבד האות הראשונה של שמו הפרטי ורסיסי תיאורים ששיתפו חבריו. אולם זאת אנו יודעים: מדובר באדם שהקדיש את עצמו במסירות נפש להצלת נפשות כפשוטו, בארץ ובעולם, בחייו ובמותו. כל עוד הוא היה כאן בגוף – כנראה שלעולם לא היתה נוצרת עבורנו ההזדמנות להודות לו, אולם נשמתו עדיין כאן, וזו ההזדמנות הצנועה שלנו לסיים כעשרים מסכתות לזכרו, ובכך פשוט לומר מילה אחת: תודה".

לאחר פרסום תמונות וסרטונים מהאירוע, שלחה אחותו של סוכנת המוסד לבחורים מכתב נרגש והביעה את תודתה והערכתה בשם משפחתה.

"תלמידי ישיבות חב"ד היקרים", כתבה. "התרגשתי עד דמעות כשצפיתי בסרטון המרגש מאוד של הסיום כחלק מטיול הקיץ שלכם למילאנו, לראות את המסירות והעוצמה במשימה הזאת שבה בחרתם להנציח את זכרו של אחי היקר מ' - במעשה זה אתה זר אנושי שצף על פני האגם".

"בשם משפחתי ובשם עצמי, אני רוצה להודות לכם ולהביע את הערכתי הרבה. אני מקווה שזה יהיה אפשרי עבורי לבוא לווינה לפגוש אתכם".

 

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}