י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
התקווה היחידה

ראש ממשלת הונגריה: "טראמפ הוא האיש להציל את המערב"

רה"מ הונגריה ויקטור אורבן אומר בראיון כי "טראמפ הוא האיש להציל את המערב". הוא הבהיר כי "התקווה שאוקראינה תנצח את רוסיה אינה רק אי הבנה. זה שקר. זה בלתי אפשרי", אמר המנהיג ההונגרי בראיון

ראש ממשלת הונגריה: "טראמפ הוא האיש להציל את המערב"
ויקטור אורבן צילום: הדס פרוש, פלאש 90

לאוקראינה אין סיכוי לנצח במלחמה נגד רוסיה - ודונלד טראמפ הוא התקווה היחידה של המערב, כך אמר ראש ממשלת הונגריה ויקטור אורבן למנחה הטלוויזיה האמריקאי טאקר קרלסון.

בראיון אמר אורבן כי ניצחון של קייב נגד מוסקבה "הוא לא רק אי הבנה. זה שקר. זה בלתי אפשרי. האוקראינים ייגמרו מוקדם יותר מהחיילים מהרוסים, והרוסים הרבה יותר חזקים".

"רק ארה"ב יכולה לסיים את המלחמה", הוסיף המנהיג ההונגרי.

"החמצנו את ההזדמנות ההיסטורית" להכניס את אוקראינה לנאט"ו, אמר אורבן לקרלסון בראיון, ואמר כי "רוסיה מתחזקת יותר ויותר". הצטרפותה של אוקראינה לנאט"ו "איננה הצעה ריאלית כרגע, אז תשכח מזה", הוסיף.

הוא גם לא מאמין שלרוסים ימאס מהנשיא פוטין, והוא רואה סיכוי קטן להחזרת קרים לאוקראינה.

כשנשאל מה היה עושה אילו הוא היה נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, אמר אורבן: "אני מחזיר את טראמפ, כי אתה יודע, אתה יכול לבקר אותו מסיבות רבות, אבל מדיניות החוץ שלו היתה הטובה ביותר בעשורים האחרונים. הוא לא יזם שום מלחמה חדשה, הוא התייחס יפה לצפון קוריאנים, ולרוסיה ואפילו לסינים, ואם הוא היה הנשיא ברגע הפלישה הרוסית לאוקראינה, לא היו עושים זאת הרוסים".

"טראמפ הוא האיש שיכול להציל את העולם המערבי ואת האנושות כולה", אמר.

מלחמת אוקראינה רוסיה חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}