י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
ילדים מחוברים

הורים ומלמדים משתפים: הסוד להצלחת ילדי קשב וריכוז

ההורים ומחנכים ממליצים: "הילד רגוע יותר ומחובר יותר לחומר הנלמד בכיתה"; "גם בשבת יש שיפור משמעותי בהתנהגות של הילד שמסדר ואוסף את המשחקים"; "הילד התחיל לקבל 90 במבחנים"

הורים ומלמדים משתפים: הסוד להצלחת ילדי קשב וריכוז
כיתה א' צילום: David Cohen/Flash90

בשנה האחרונה הושלמו הניסויים ויצא לדרך אחד הפתרונות המדהימים ביותר בטיפול בבעיות קשב וריכוז מארבעים ושלוש שנה. התוכנה שנקראת  אקטיב הד, פותחה בהליך פיתוח ארוך ובחינת הצלחה במעל מ200 ילדים ושבסיומה אושרה על ידי ד"ר יצחק וייס מאוניברסיטת בר אילן.

להצטרפות למאות ילדים שחוו שינוי בחייהם >>

בחלוף תקופה משמעותית של שימוש בתוכנה, הושבנו סביב השולחן הורים ומחנכים שילדיהם או תלמידיהם התנסו בשימוש בתוכנה. שמענו מהם איך אם הם רואים את ההשפעה של אקטיב הד על הילדים שמשתמשים בתוכנה. כל ההורים והמחנכים היו תמימי דעים-התוכנה משפרת משמעותית את התנהגות הילדים, את יכולת הריכוז שלהם בלימודים ומשפרת את היחסים שלהם עם החברים והמשפחה.

הרב מרדכי לוין מחנך בתלמוד תורה מספר: "היה לי תלמיד שכל הזמן בכיתה היה חולם. תמיד שנשאל שאלות לא היה עונה או עונה תשובה לא נכונה. אחרי חודש של שימוש בתוכנה, הוא קיבל במבחן 90".

משפחת ברייטמן מחיפה שיתפה בחוויה שלה: הבן שלנו נעשה ממש יותר רגוע לאחר השימוש בתוכנה. המלמד בתלמוד תורה אומר שהוא יותר מחובר לחומר הנלמד בכיתה. לומד בהתלהבות. בעבר שנטל את כדורים לשיפור הקשב הוא היה כבוי. יש שיפור גם בהתנהגות החברתית שלו, הן עם החברים בתלמוד תורה והן בבית".

במשפחת קורן  רואים את השיפור גם בשבת, למרות שהשימוש בתוכנה נעשה רק ביום שישי: "השינוי שחל בילד שלנו בעקבות השימוש בתוכנה הוא מדהים. מילד שתמיד היה הופך את המשחקים ואין מה לדבר שלא היה מסדר אותם, הוא היום משחק בצורה תקינה וגם אחרי המשחקים הוא אוסף אותם ומסדר אותם במקום".

הורים נוספים ציינו את מגמת השיפור והדגישו את החשיבות בהתמדה בשימוש בתוכנה כל יום כתנאי הכרחי להשגת שיפור בהתנהגות הילד. ההורים והמחנכים ביקשו להודות לד"ר גד דואר על הפיתוח המופלא, שנותן מענה לבעיה מספר אחת אצל ילדים-בעיית קשב וריכוז.

השימוש באקטיב -הד נעשה במשך 7 דקות כל יום. השימוש בתוכנה מעניר לילד רגיעה וריכוז של בן 24 ל72 שעות. התוכנה מבוססת על העיקרון של שיפור תדרי המוח באמצעות שילוב של גלי האור המשפיעים על התת מודע. גלי האור מנמיכים את הרתיעה מפני חווית הלמידה ויוצרים משיכה ללמידה ומעודדים את המוח לרגיעה.

להצטרפות למאות ילדים שחוו שינוי בחייהם >>

קשב וריכוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}