כ"ג סיון התשפ"ד
29.06.2024
חולם לעבוד בחברה גדולה

לפני רשיון על רכב: בן 17 הפך לטייס לאחר שעבר את מבחן הטיסה

צעיר בריטי בן 17, הפך לטייס לאחר שעבר את מבחן הטיסה לפני שלמד לנהוג ברכב. אנטוני קרזיזוס חולם כעת להיות מפקד טיסה עוד לפני שימלאו לו 19

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: Pixabay

בן 17 הפך לאחד הטייסים הצעירים ביותר בבריטניה לאחר שעבר את מבחן הטיסה שלו עוד לפני שהספיק לנהוג ברכב. אנתוני קרזיזוס, מווימבלדון, דרום מערב לונדון, חגג את יום הולדתו ה-17 ב-12 ביוני והפך לטייס מורשה רשמית כבר למחרת.

הגיל הצעיר ביותר שמישהו יכול להחזיק ברישיון טיס בבריטניה הוא גיל 17. אנטוני השלים את טיסת הסולו הראשונה שלו בגיל 16 כשהיה עדיין באימונים.

אנתוני קיבל את הרישיון שלו וכעת הוא יכול לטוס לכל מקום בעולם לאחר שעבר תשע בחינות כתובות והשלים את הטיסה האחרונה שלו בת השעתיים.

כעת הוא מקווה להתקבל לבית הספר לטיסה לאחר לימודיו בבית הספר בתקווה להפוך יום אחד לטייס בחברת התעופה בריטיש איירווייס. הטייס הצעיר השאפתני שואף כעת להשתפר ולהיות טייס מוסמך בחברת תעופה עד יום הולדתו ה-19.

הוא אמר לתקשורת הבריטית: "זה משהו שתמיד התעניינתי בו ויש הרבה הזדמנויות בתעופה, ההורים שלי אף פעם לא ידעו כמה ברצינות אני רוצה לעשות את זה אבל הצלחתי לממן את כל ההכשרה שלי באמצעות עבודה חלקית במהלך הקורונה, עברתי את כל הבחינות בפעם הראשונה ורובם קיבלו 100 אחוז. בית הספר לטיסה היה מדהים ופגשתי שם אנשים ממש מגניבים".

אנתוני הסביר שלקח קצת פחות משנה מתחילת הכשרתו ועד שעבר את הבחינה. הצעיר בן ה-17 סיפר: "גם במהלך האימון זה הרגיש כמו אבן דרך כשעשיתי טיסת סולו ראשונה. במיוחד עכשיו כשאני יכול לטוס מתי שאני רוצה - זה מדהים, אני מרגיש את התחושה הזו של הבלגן והלחץ על הקרקע, אבל ברגע שאתה ממריא יש לך את השלווה האמיתית שם למעלה".

לאנתוני יש כעת אפשרות לטוס לאן שהוא רוצה, למרות שהוא צריך לשלם 250 פאונד (כ-1000 שקלים) בכל פעם שהוא רוצה לטוס. הוא אמר על כך: "הכרתי חבר בבית הספר לטיסה אז אנחנו משתתפים בעלויות והשעות".

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד