בשל תקלות: רכבת ישראל מעניקה זיכוי ישירות לרב קו - כך תקבלו
החל מתחילת רפורמת התעריפים, "דרך שווה" (1.8.2022), התגלו מקרים שבהם חויבו בטעות יחידות ערך צבור מכרטיסי הרב - קו של נוסעים, בשל תקלות מחשוב שלא היו בשליטת רכבת ישראל | כך תקבלו החזר
- קובי ברקת
- י"ב אלול התשפ"ג
רכבת ישראל מודיעה כי החל מתחילת רפורמת התעריפים, "דרך שווה" (1.8.2022), התגלו מקרים שבהם חויבו בטעות יחידות ערך צבור מכרטיסי הרב - קו של נוסעים, בשל תקלות מחשוב שלא היו בשליטת רכבת ישראל.
א. החל מחודש אוגוסט 2022 אירעו מקרים שבהם חויבו בטעות יחידות ערך צבור שהיו טעונות בכרטיסי רב-קו:
במקרים בהם נטענו במקביל גם הסדרי נסיעה תקופתיים וגם ערך צבור.
במקרים בהם לא בוצעה או לא נקלטה כראוי פעולת התיקוף בכניסה לתחנת המוצא, לפני הנסיעה ברכבת או ביציאה מתחנת היעד, בסוף הנסיעה.
ב. בבוקר יום שלישי, 1.8.2023 נגבו בטעות, במשך שעות אחדות, תעריפי נסיעה גבוהים יותר מחלק מן הנוסעים, שביצעו באמצעות מכונות המכירה האוטומטיות ובקופות, המרה של ערך צבור לנסיעה בודדת.
נוסעים אשר עשו שימוש ב"ערך צבור ישיר", כלומר עברו עם כרטיס הרב - קו שלהם ישירות בשערי הכניסה בתחנות, לא הושפעו מהתקלה.
איך תקבלו את ההחזר המגיע לכם?
כדי לקבל זיכוי (השבה מלאה של יחידות הערך הצבור שחויבו בטעות), גשו לאחת ממכונות מכירת הכרטיסים האוטומטיות בכל תחנת רכבת, הניחו את הרב קו שלכם במקום המיועד לכך, והיתרה המגיעה לכם תיטען באופן אוטומטי.
ניתן לקבל את הזיכוי גם בקופות המאוישות בתחנות, במהלך שעות הפעילות.
שימו לב:
אם בכרטיס הרב - קו שלכם טעונות כבר יחידות ערך צבור, ייתוסף הזיכוי לסכום שכבר טעון ברב קו ותוכלו לראות אותו במסך "תוכן כרטיס רב קו" במכונת המכירה האוטומטית.
צוותי התחנות ומוקד שירות הלקוחות (בטלפון 5770*) עומדים לרשותכם לכל שאלה בעניין.
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות