כ"ג סיון התשפ"ד
29.06.2024
אי ודאות

חילופי האשמות בין שר האוצר ליו"ר ארגון המורים

ברקע המו"מ המתנהל בין ארגון המורים למשרד האוצר אמר היום רן ארז כי" מרגישים את טביעות האצבעות של פורום קהלת, שמשפיעות על עמדות שר האוצר"

חילופי האשמות בין שר האוצר ליו"ר ארגון המורים
רן ארז צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

ברקע ההכנות לפתיחת שנת הלימודים בסוף השבוע אומר יו"ר ארגון המורים העל יסודיים, רן ארז ברשת ב׳‬⁩ כי "מרגישים את טביעות האצבעות של פורום קהלת, שמשפיעות על עמדות שר האוצר במשא ומתן. הם רוצים את פירוק העבודה המאורגנת, הם רוצים לפגוע בארגון המורים. קהלת הוא ארגון אולטרה קפיטליסטי, שרק האדם החזק יצליח".

הדברים באו בתגובה לכך שאמש אמר שר האוצר "אנחנו משקיעים המון בחינוך - והתוצאות שלנו הן נוראות ואיומות. רן ארז מבקש לשמר את הקיים ומונע שינויים במערכת, אני לא מוכן להמשיך לזרוק כסף לפח"

אמש פורסם מכתבו של הממונה על השכר באוצר בו הוא מעודד מורים לא לשתף פעולה עם השביתה, ולעדכן את המנהלים במהרה כדי שיוכלו לקיים לימודים.

כזכור במסגרת המו"מ, הוצגה הצעה למורים שנבחנת בימים אלו. ההצעה נשלחה למשרד החינוך לצורך בדיקה של ההשלכות והם עדיין בודקים תוך גיבוש מתווה שיוסכם על כל הצדדים. במידה וההצעה תאושר, המורים יעבדו פחות מ40 שעות שבועיות. בתמורה לכך, הם יסתפקו בתוספת השכר שהוצעה ע

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד