כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024
ממתינים למטוס חלופי

הנוסעים הישראלים לנו הלילה במלון בסעודיה

נוסעי טיסת אייר סיישל שנחתה אתמול בג׳דה, סעודיה בגלל נחיתת חירום, לנו הלילה במלון הממוקם בשדה התעופה. מטוס חלופי של חברת אייר סיישל המריא הבוקר מדובאי לג׳דה כדי לקחת את הישראלים לארץ

הנוסעים הישראלים לנו הלילה במלון בסעודיה
מטוס צילום: pixabay

נוסעי טיסת אייר סיישל שנחתה אתמול בג׳דה, סעודיה, לאחר נחיתת חירום, לנו הלילה במלון הממוקם בשדה התעופה בעיר ג'דה. מטוס חלופי של חברת אייר סיישל המריא הביקר מדובאי לג׳דה וצפוי לנחות שם בעוד כשעה וחצי, ויחזיר את הישראלים לארץ.

עמנואל כרמל, אחת מנוסעות הטיסה שביצעה נחיתת חירום בסעודיה בגלל תקלה מספרת ב-103fm: "היחס הסעודי פה ממש מפתיע, אמרו לנו שאנחנו מוזמנים, לא ציפינו. המטוס עשה נחיתת חירום, התחלנו להילחץ, לא הבנו מה קורה, אנשים קצת התחילו להתעצבן ולבכות. היינו די בשוק. ממש לא חשבתי שכך יסתיים הטיול שלנו".

ממשרד החוץ נמסר כי המשרד עומד בקשר עם נוסעי המטוס, עם חברת התעופה ועם הגורמים הרלוונטיים במערכת הישראלית במטרה להביא לסיום מהיר של האירוע.

על המטוס, מדגם איירבס 320, היו 128 ישראלים, והוא נאלץ לנחות בעקבות תקלה במערכת החשמל שלו. הטיסה החלופית הבוקר תהיה הטיסה הרשמית הראשונה מסעודיה לישראל, אם כי נורמליזציה עדיין אין.

יש לציין כי נמל התעופה הסעודי, הוגדר מראש כשדה תעופה אלטרנטיבי בנתיבי הטיסה לישראל והוא מאושר לנחיתה שם במקרי חירום לטיסות לארץ או ממנה, גורמים במשרד החוץ הוסיפו כי "הישראלים זכו ליחס אדיב מאוד בג'דה".

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}