כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024
לא לשתף פעולה

ארגוני המורים במסר: פתיחת שנת הלימודים מתרחקת

לפי ארגון המורים, אין התקדמות במשא ומתן עם האוצר בקשר לתוספות המיוחלות | במקביל, במכתב שהוציא, הממונה על השכר מעודד מורים לא לשתף פעולה עם השביתה

ארגוני המורים במסר: פתיחת שנת הלימודים מתרחקת
כיתה/בית ספר צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

בסוף השבוע הקרוב אמורה לצאת לדרכה שנת הלימודים אלא שהמאורע הנכסף הולך ומתרחק. לפי המסר אותו מעבירים מארגון המורים היום (שני) בינתיים אין כל התקדמות במשא ומתן.

ניתן אף לראות כי האוצר פועל בכוון מנוגד ומכין את עצמו לקראת שביתה. מכתב שהוציא הממונה על השכר מעודד מורים לא לשתף פעולה עם השביתה, ולעדכן את המנהלים במהרה כדי שיוכלו לקיים לימודים.

במסגרת המו"מ, הוצגה הצעה למורים שנבחנת בימים אלו. ההצעה נשלחה למשרד החינוך לצורך בדיקה של ההשלכות והם עדיין בודקים תוך גיבוש מתווה שיוסכם על כל הצדדים. במידה וההצעה תאושר, המורים יעבדו פחות מ40 שעות שבועיות. בתמורה לכך, הם יסתפקו בתוספת השכר שהוצעה על ידי משרד האוצר והיא 800 שקל למורים וותיקים ו-1,500 שקל למורים החדשים.

אמש אמר יו"ר ארגון המורים רן ארז ל'כאן רשת ב' כי "המו"מ עומד באותו המקום שהיה לפני שנה וחצי. האוצר בשלו – אתם לא תקבלו שקל אחד יותר ממה שקיבלו הסתדרות המורים. זה לא מו"מ, זה דיקטט. האוצר אומר לנו שהמורים יקבלו 2% – זו הפחתה ריאלית של השכר, לא נוכל לקבל את זה".

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}