כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024
דרמת הפגישה עם כהן

המועצה הנשיאותית של לוב: איננו יודעים את מקום הימצאה של השרה

סוגיית פגישת שרת החוץ הלובית, אל-מנקוש, עם מקבילה הישראלי השר אלי כהן עדיין בכותרות, התקשורת הערבית מדווחת כי לא ידוע היכן היא נמצאת  

המועצה הנשיאותית של לוב: איננו יודעים את מקום הימצאה של השרה
שורפים את דגל ישראל צילום: צילום מסך

סוגיית פגישת שרת החוץ הלובית, אל-מנקוש, עם מקבילה הישראלי השר אלי כהן באיטליה עדיין מבעבעת בתקשורת הערבית, לאחר לילה סוער גדוש בהפגנות בבירה טריפולי בהם נשרפו דגלי ישראל, המועצה הנשיאותית גינתה את הפגישה.

המועצה ציינה כי הודעת משרד החוץ הישראלית "מפתיעה", וציינה כי "ביקשו מהממשלה הבהרות, וחקירה מקיפה כדי לברר מה קרה". באשר למקום הימצאה של השרה והאם אכן נסעה לאיסטנבול - טורקיה, דווח באל ערביה כי אין להם מידע על מקום הימצאה הנוכחי.

במקביל, גורמים ישראלים אישרו היום כי הפגישה שאירחה איטליה בין השר כהן לשרת החוץ הלובית בשבוע שעבר סוכמה מראש "ברמות הגבוהות ביותר" בלוב ונמשכה יותר משעה.

חשיפת הפגישה הזו עוררה אתמול גל של מחאות והביאה את ראש ממשלת האחדות הלאומית, שאינה מכירה בישראל, להשעות את אל-מנקוש מתפקידה.

ממשרד החוץ נמסר: שר החוץ ומשרד החוץ מחויבים בהרחבת קשרי החוץ של ישראל. בניגוד לפרסומים, ההדלפה לגבי הפגישה עם שרת החוץ של לוב לא הגיעה ממשרד החוץ או מלשכת שר החוץ.

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}