כ"ג סיון התשפ"ד
29.06.2024
בפעם הראשונה בחייו

החייל החרדי הופתע: נהג האוטובוס לקח אותו עד לביתו

נהג אוטובוס ציבורי ראה זכות בהסעת חייל חרדי עד לביתו בבני ברק ואמר לו: "אני אקח אותך עד הבית, אף פעם לא הסעתי חייל לבני ברק". החייל חיים טרייטל דאג לסלפי עם הנהג וציין אותו לשבח בפני עוקביו ברשתות

החייל החרדי הופתע: נהג האוטובוס לקח אותו עד לביתו
חיים בנסיעה באוטובוס צילום: מתוך

בימים שבהם צף ועולה נושא השוויון בנטל ועמה שנאת החרדים בדמות מחאות וצעדות פרובוקציה, מעשה אצילי של נהג אוטובוס מרגש ומדהים את הרשת. חייל חרדי בשם חיים טרייטל מספר כי נהג אוטובוס לקח אותו עד לביתו בתוך בני ברק.

"היום יצאתי מהבסיס לכיוון בני ברק, שאלתי נהג אוטובוס חביב שבדיוק הוריד חיילים אם הוא יוצא לכיוון הצומת, הוא אמר לי שאני מוזמן לעלות, הוא שאל לאן אני צריך להגיע, אמרתי בני ברק, הוא אמר לי "אני אקח אותך עד הבית, אף פעם לא הסעתי חייל לבני ברק". איזה נהג גבר", סיכם טרייטל.

חיים טרייטל בסלפי עם הנהג האדיב.

טרייטל התגייס לפני כמה חודשים לתפקיד לחימה, אולם לפני כשבועיים נפצע ברגלו והועבר בעל כורחו למדור חרדים ביבשה שהוא בעצם עבודה משרדית. "בשורה טובה ובשורה פחות טובה. בגלל פציעה ברגל ירדתי מלוחמה לחצי שנה, הרגל התנפחה ואושפזתי. עברתי למדור חרדים ביבשה (מז"י). התפקיד שלי לסייע לחייל החרדי ולדאוג לכל נושא הדרוש טיפול בקרב חיילים חרדים. לא כך תכננתי את השירות, אבל הכל נקבע מלמעלה. המטרה שלי זה לסייע לחייל החרדי" כך בישר למאות עוקביו ב-15 באוגוסט.

חיים טרייטל חייל חרדי נהג אוטובוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד