כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
מריבה בלתי פוסקת

מחר ייערך דיון בבקשתו של השר אמסלם; מובילי המאבק: נפגין

נציב שירות המדינה, הפרופ' דניאל הרשקוביץ', יקיים מחר דיון בבקשתו של השר דודי אמסלם לפטר את יו"ר רשות החברות מיכל רוזנבוים | הערב תתקיים הפגנה מול ביתו של הרשקוביץ

מחר ייערך דיון בבקשתו של השר אמסלם; מובילי המאבק: נפגין
השר דוד אמסלם צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

נציב שירות המדינה, פרופ' דניאל הרשקוביץ', צפוי לקיים מחר (שני) דיון בבקשתו של השר דודי אמסלם שיו"ר רשות החברות מיכל רוזנבוים, תועבר מתפקידה, כך מדווח ב'גלובס'.

הפגישה נועדה לבחון את אופן הטיפול בבקשה וישתתפו בה גורמים מקצועיים בהם עו"ד גיל לימון, המשנה ליועמ"שית, מנכ"ל משרד ראש הממשלה ויועצים משפטיים. השר דודי אמסלם ויו"ר רשות החברות לא ישתתפו בפגישה.

במקביל מובילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית הודיעו כי תתקיים הפגנה מול ביתו של הרשקוביץ הערב בחיפה.

לפני כשלושה שבועות אמסלם פנה לנציב, ליועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, לראש הממשלה, בנימין נתניהו, ולשרים בבקשה להדיח את רוזנבוים.

זאת לאחר שלפני חודש שיגרה ראש רשות החברות מכתב חריף לראש הממשלה נתניהו, ובו היא דרשה את התערבותו הדחופה "כדי למנוע נזק חמור לאינטרס הציבורי בגלל התנהלות השר במשרד המשפטים דודי אמסלם".

במכתב ששיגרה ראש הרשות, מיכל רוזנבוים, נמתחה ביקורת חריפה על התנהלות השר אמסלם, שמונה על ידי הממשלה לאחראי על הרשות. רוזנבוים טענה כי היא נתקלה בשורה של דרישות מהשר ואנשיו לפעול "בניגוד לאינטרס הציבורי ותוך סטייה מכללי מנהל ציבורי תקין".

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד