כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
בפתח ישיבת הממשלה

נתניהו: "עומדים בפני גלי טרור מבפנים ובחוץ"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה לפשיעה הערבית ואמר: "ממשלת ישראל נחושה להיאבק בארגוני הפשיעה בחברה הערבית, זו מכת מדינה". נתניהו התייחס לגל הטרור ואמר: "אנחנו עומדים בפני גלי טרור מבפנים ובחוץ. אלו ימים לא פשוטים, ומאתגרים"

נתניהו: "עומדים בפני גלי טרור מבפנים ובחוץ"
נתניהו בישיבת ממשלה צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) לפשיעה בחברה הערבית ואמר: "ראשית אני רוצה לשלוח איחולי החלמה לאזרחי ישראל הערביים שנפצעו אתמול בפיגןע הנפשע בכפר כנא".

נתניהו הבהיר: "ממשלת ישראל נחושה להיאבק בארגוני הפשיעה בחברה הערבית, זו מכת מדינה". עוד אמר נתניהו: "אני רוצה להזכיר לכם שהייתה מכת מדינה של ארגוני פשיעה בחברה היהודית, זה לקח לנו שנים אבל חיסלנו את מרבית הפשע המאורגן – כך אנחנו מתכוונים לעשות גם בחברה הערבית".

נתניהו הצהיר: "אנחנו ננקוט יד קשה נגד האלימות במגזר הערבי כולל בחינת השימוש בהגבלות ומעצרים מנהליים כדי לבלום את מעשי הרצח הנוראים הללו".

ראש הממשלה התייחס גם לגל הטרור ואמר: "אנחנו עומדים בפני גלי טרור מבפנים ובחוץ. אלו ימים לא פשוטים, ומאתגרים. אנחנו צריכים לאחד כוחות מול איומים פנימיים וחיצוניים, בהכוונת איראן. נעמוד יחד ונוכל להם. זו קריאתי לחברי הממשלה, חברי הכנסת וכל אזרחי ישראל".

על דבריו של בכיר חמאס סאלח אל-עארורי כי "התנקשות תגרור מלחמה אזורית", אמר נתניהו: "הוא יודע היטב למה הוא וחבריו נמצאים במסתור. מי שינסה לפגוע בנו ויארגן נגדנו טרור - ישלם את מלוא המחיר".

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד