כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
אוי אוי אוי

ינון מגל מסתבך? "התייעצתי עם עורך דין"

אחרי שפרסם מספרי טלפון של קבוצת מפגינים שרודפים אחרי שרים וחברי כנסת מהקואליציה, מגל מגלה כי יתכן והוא חשוף לתביעה מצידם אך הוא לא מצטער על כך: "גם אם יתבעו אותי. יכול להיות שאני החלוץ שהולך לפני המחנה"

ינון מגל מסתבך? "התייעצתי עם עורך דין"
ינון מגל בערוץ 14 צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

בימים האחרונים יצא איש התקשורת ינון מגל למלחמה נגד אותם מאנשי המחאה שמפיצים ברשתות את מקום הימצאם של שרים וחברי הכנסת מהקואליציה וקוראים לציבור להגיע למחות מולם.

מגל החליט לפרסם את מספרי הטלפון שלהם כדי להחזיר להם באותו מטבע, שיחושו גם הם מהן התחושות של ההטרדה והרדיפה שחווים חברי כנסת. 

ינון מגל על פרסום הטלפונים בטוויטר / מתוך הפטריוטים, ערוץ 14

ינון מגל העלה בסוף השבוע לטווייטר צילום מסך מתוך קבוצת הוואטסאפ "החזית הצפונית", קבוצה מהצפון נגד הרפורמה המשפטית, עם מספרי הטלפון ושמותיהם של מנהלי הקבוצה והוסיף "אלה למשל אנשים שרודפים אחרי רוטמן", כתב מגל בתגובה לכך שחברי הקבוצה פרסמו את מקום חופשתו המשפחתית של חבר הכנסת שמחה רוטמן בצפון בקריאה להגיע ולהפגין מולו.

מגל התייחס לכך אמש בתוכניתו 'הפטריוטים' ב'ערוץ 14' וסיפר: "יש לי חצי מיליון עוקבים, אז פרסמתי את מספרי הטלפון שלהם, וטוויטר השעו אותי ל-12 שעות". עוד סיפר: "התייעצתי עם עורך דין, הוא אמר לי 'אתה חשוף', אבל אני לא מצטער לרגע. גם אם יתבעו אותי. יכול להיות שאני החלוץ שהולך לפני המחנה. עכשיו מתקשרים אליי ואומרים לי 'אתה מטריד אנשים'. תגידו, זה נורמלי? נגמר הסיפור הזה שזה רק צד אחד".

ערוץ 14 ינון מגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד