כ"ג סיון התשפ"ד
29.06.2024
"עושה לי קווצ'ים בבטן"

עמית סגל חושף: "ההורים שלי מאוד לא אהבו את זה". צפו

בריאיון מיוחד למגיש ארז טל סיפר עמית סגל כי הוריו לא אהבו את העובדה שהוא מקליט פרשנויות לתכניות שמשדרות בשבת. "היה בינינו הסכם שבשתיקה שלא אגיד להם שהייתי באולפן שישי". ומה גורם לו לייסורי מצפון?

עמית סגל חושף: "ההורים שלי מאוד לא אהבו את זה". צפו
עמית סגל צילום: Miriam Alster/FLASH90

עמית סגל, פרשן ערוץ 12 וידיעות אחרונות התארח בתכנית מיוחדת לרגל 30 שנה לשידורי קשת (1993) וסיפר למראיין ארז טל כי הוריו לא אהבו את העובדה שהוא מצלם תכנים לתכניות שמשודרות בשבת קודש.

"ההורים שלי מאוד לא אהבו את זה", סיפר סגל. "אורי אורבך ז"ל לא היה מתראיין לתכניות שמשודרות בשבת, אבל בני אלון ז"ל כן, אז כאילו נאחזתי בבני אלון. אבל האמת היא שזה סתם תירוץ", הפטיר לבסוף.

עמית סגל בריאיון לארז טל

בהמשך טען הפרשן כי התכנית "פגוש את העיתונות" אותה הוא מגיש יחד עם העיתונאי בן כספית, גרמה לו להתחבטויות בעניין. "בפגוש את העיתונות אני מודה שזה יותר מפריע לי, מהטעם הפשוט שאני פה לא אורח אלא אני התכנית. אני מודה שזה מעיק על מצפוני יותר מפעם".

"ההורים שלי הרבה שנים לא אהבו את זה והיה בנינו הסכם שבשתיקה שלא אגיד להם שהייתי באולפן שישי. אני גם לא מתקשר לאבא שלי לשאול על איזה פרט מן העבר אם זה לאולפן שישי כי זה לא נעים לי", הוסיף סגל וציין כי "היה איזשהו שלב שבו ההורים שלי השלימו עם זה".

סגל טען כי אינו מקדם ברשתות החברתיות הפופולריות שלו תכניות שתשודרנה בשבת. "אני לא מקדם בטלגרם, בטוויטר את 'פגוש את העיתונות' כי זה עושה לי קווצ'ים בבטן".

 

 

ערוץ 12 עמית סגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד