ד' תשרי התשפ"ה
06.10.2024
מי טיפל טוב יותר בטרור?

סקר חדש: גנץ פותח פער על נתניהו בשאלת ההתאמה לראה"מ

על פי סקר חדש בני גנץ פותח פער משמעותי על ראה"מ נתניהו בשאלת ההתאמה לראות הממשלה. על פי הסקר, גנץ זוכה ל-39% לעומת 34% של נתניהו. 42% מהנשאלים סבורים  שהטיפול בגל הטרור היה טוב יותר בתקופת ממשלת בנט-לפיד לעומת 33% שענו כך על ממשלת נתניהו

סקר חדש: גנץ פותח פער על נתניהו בשאלת ההתאמה לראה"מ
בני גנץ / בנימין נתניהו צילום: אבשלום ששוני/יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ חוזר להוביל ובאופן משמעותי על פי סקר 'חדשות 12' על ראש הממשלה בנימין נתניהו, בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה.

על פי הסקר, גנץ זוכה ל-39% תמיכה מהציבור כשהוא מול ראש הממשלה המכהן, שזוכה ל-34% תמיכה. כאשר נתניהו מול לפיד: נתניהו זוכה ל-38% ולפיד מגיע ל-29% בלבד.

משתתפי הסקר נשאלו על הטיפול בפשיעה ומי לדעתם טיפל בה יותר טוב, הממשלה הנוכחית או ממשלת בנט-לפיד. 42% מהציבור סבורים שממשלת בנט-לפיד טיפלה בפשיעה טוב יותר, מול 23% שחושבים שממשלת נתניהו עושה זאת טוב יותר.

בנוסף, 42% מהנשאלים סבורים שגם הטיפול בטרור היה טוב יותר בממשלת בנט-לפיד - ומנסור עבאס, לעומת 33% שענו כך על ממשלת נתניהו השישית.

מבחינת הביטחון האישי - 46% מהציבור מאמין שממשלת בנט-לפיד טיפלה בנושא טוב יותר מאשר ממשלת נתניהו, ו-29% מאמינים שזה הפוך. גם בנושא הכלכלה ממשלת בנט-לפיד - 47% מול 36% שזכתה להם ממשלת נתניהו.

 

 

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}