ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
לקח את חפציו בתחנה

טרגדיה: הבחור משה בנדיקט ז"ל מירושלים נדרס למוות במחלף חמד

הבחור משה בנדיקט ז"ל, תושב ירושלים הוא הצעיר שנהרג אמש כתוצאה מפגיעת אוטובוס בכביש 1 בסמוך למחלף חמד. חובשי איחוד הצלה מסרו: 'מדובר בהולך רגל שנפגע מאוטובוס. למרבה הצער נקבע מותו בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל'. הלווייתו היום בגבעת שאול

טרגדיה: הבחור משה בנדיקט ז"ל מירושלים נדרס למוות במחלף חמד
זירת התאונה צילום: דוברות זק"א

טרגדיה: הבחור משה בנדיקט ז"ל בן ה-18 הוא הצעיר שנהרג אמש (חמישי) כתוצאה מפגיעת אוטובוס בכביש 1 בסמוך למחלף חמד.

משה הוא בנו של הרב ישכר דב בנדיקט שיבדלח"ט מרחוב ירמיהו 44 בירושלים. הלווייתו תתקיים מחר היום בהר המנוחות שבגבעת שאול שם ייטמן.

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 19:20 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על הולך רגל שנפגע מאוטובוס במחלף חמד בירידה לכביש 1 לכיוון ירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 30 עם פגיעת ראש קשה ללא סימני חיים וקובעים את מותו.

המשטרה שפתחה בחקירת התאונה הקטלנית, מסרה כי המנוח ירד מאוטובוס ציבורי בתחנה ועל פי החשד פגע בו מיד לאחר מכן בצורה משמעותית.

זירת התאונה במחלף חמד

"שוטרים שהוזעקו למקום סגרו את זירת התאונה ובוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבותיה. נהג האוטובוס עוכב לחקירה. בעקבות התאונה, ישנם עומסי תנועה באזור והשוטרים פועלים במקום להכוונת התנועה", נמסר מדוברות המשטרה.

חובש בכיר במד"א, יעקב ברנט וחובש רפואת חירום במד"א ישי ציטרון סיפרו: "הולך הרגל שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה ועם חבלות קשות בגופו לאחר שנפגע מאוטובוס. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ונאלצנו לקבוע את מותו במקום."

שלמה גודלבסקי ויהודה גוטליב חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בהולך רגל שנפגע מאוטובוס. למרבה הצער נקבע מותו בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. צוותי חוסן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה העניקו סיוע בזירה למספר נפגעי חרדה מנוסעי האוטובוס".

דנו מנוקוטוביץ, ר"צ זק"א מחוז ירושלים, אמר: "כאשר הגענו לזירת התאונה המראות היו קשים. הולך רגל נפגע מאוטובוס ונהרג במקום. מתנדבי זק"א ירושלים מטפלים בכבוד המת ובאיסוף הממצאים לקבורה. בוחני התנועה חוקרים את נסיבות התאונה".

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד