י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
"אכזריות סדיסטית"

מאסר עולם לאחות שרצחה 7 תינוקות וניסתה לרצוח 6 נוספים

לוסי לטבי הבריטית נידונה למאסר עולם לאחר שרצחה שבעה תינוקות. האחות לשעבר לעולם לא תשוחרר מהכלא. השופט תיאר את מעשיה "רשע עמוק על גבול הסדיזם"

מאסר עולם לאחות שרצחה 7 תינוקות וניסתה לרצוח 6 נוספים
אילוסטרציה צילום: pexels

האחות הרוצחת הסדרתית, לוסי לטבי, לעולם לא תשוחרר מהכלא לאחר שנידונה לעונש מאסר עולם נדיר ללא אפשרות שחרור בגין רציחות סדיסטיות של שבעה תינוקות. לטבי, היא הרוצחת הסדרתית המפחידה ביותר בבריטניה.

לטבי, בת 33 היא האישה השלישית שנשלחה למאסר עולם עד המוות, מאחר והיא נשפטה על רצח שבעה תינוקות וניסתה להרוג שישה נוספים.

מספר מקורבנותיה שנותרו בחיים נותרו עם מוגבלויות, כך נאמר בבית המשפט במנצ'סטר. ילדה אחת, כיום בת שבע עיוורת, אובחנה עם שיתוק מוחין.

השופט, ג'יימס גוס, תיאר את הפשעים של לטבי כ"אכזריים, מחושבים וציניים של רצח ילדים הכולל את הילדים הקטנים והפגיעים ביותר".

הוא הוסיף: "הייתה רשעות עמוקה על גבול הסאדיזם במעשים, במהלך המשפט הכחשת בקור רוח את העוולת וביקשת לייחס אשמה כלשהי לאחרים. לא הבעת חרטה".

במשפטה של ​​לטבי, שנמשך 10 חודשים, התברר כי היא תקפה לעתים קרובות את התינוקות רגעים לאחר שהוריהם עזבו את העריסה, והרגה אותם במיתות משונות.

עונש מאסר לכל החיים כמו שקיבלה לטבי, קיבלו שתי נשים נוספות. רוז ווסט, שהרגה לפחות תשע צעירות בשנות ה-70 וה-80, וג'ואנה דנהי, שרצחה שלושה גברים ב-2013.

 

מאסר עולם בריטניה תינוקות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}