ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
במהלך עבודתו

אסון בתל אביב: חרדי נפל מהקומה השביעית - ונהרג

תושב בני ברק נהרג במהלך עבודתו לאחר שנפל מהקומה השביעית בצפון תל אביב | חובשי מד"א: "הגבר שכב בכניסה לבניין כשהוא מחוסר הכרה. סיפרו לנו שנפל מגובה של מספר קומות במהלך עבודתו"

אסון בתל אביב: חרדי נפל מהקומה השביעית - ונהרג
צוותי זק"א ת"א בזירה צילום: זק"א ת"א

תושב בני ברק נהרג הערב (רביעי) לאחר שנפל מגובה רבה ברחוב רב אשי בתל אביב. לפי הערכות, ההרוג נפל מהקומה השביעית במהלך עבודתו כמתקין מזגנים.

הדיווח למד"א התקבל סמוך לשעה 19:20 אודות אדם שנפל מגובה במהלך עבודתו בבניין מגורים בצפון העיר. חובשים ופראמדיקים של הארגון ביצעו פעולות החייאה שבסופן קבעו את מותו של גבר כבן 40.


צילום: תיעוד מבצעי מד"א.

חובש רפואת חירום במד"א עודד אדלהייט וחובש בכיר ביחידת האופנועים של מד"א רונן ארד, סיפרו: "הגבר שכב בכניסה לבניין כשהוא מחוסר הכרה. סיפרו לנו שנפל מגובה של מספר קומות במהלך עבודותו. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה שבסופן פראמדיק של מד"א נאלץ לקבוע את מותו."

מתנדב זק"א תל אביב אלי תורגמן אמר: "הוזנקתי לרחוב רב אשי בתל אביב בעקבות דיווח על גבר כבן 30 שנפל מגובה רב, כוחות הרפואה קבעו את מותו במקום, בסיוע מתנדבים נוספים אנו מטפלים בממצאים הרבים כתוצאה מהנפילה, ומסייעים לכוחות המז״פ שפועלים במקום לצד השמירה על כבוד המת".

 

 

נפילה מגובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד