כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024
ישועות בלתי מוגבלות

"הולך לשנות לכם את החיים": פרויקט מהפכני בכותל המערבי

גם אתם פגשתם את השליח של ועד הרבנים בכותל המערבי? ממחר, ראש חודש אלול, תיפתח התפילה הרצופה בכותל המערבי, אלא שהפעם גדולי ישראל ימשיכו אותה לאורך כל השנה! • מי שלא מגביל את הצדקה שלו יזכה לשנה שלא מוגבלת בישועות

"הולך לשנות לכם את החיים": פרויקט מהפכני בכותל המערבי

רבבות מתפללים עולים לכותל המערבי בימי הרחמים והסליחות, ורבים מהם זכו לפגוש בשנים עברו את השליח המיוחד של ועד הרבנים לתפילות על התורמים. אלא שהשנה, בנוסף למערך התפילות המרגש מראש חודש אלול עד אחר תפילת נעילה ביום כיפור, מקבלים התורמים הקבועים כח נוסף ואדיר שילווה אותם גם לאחר ימי החגים:

לאורך כל השנה הבאה עלינו לטובה, כל פעם שאחד מגדולי וצדיקי הדור יעלו לכותל המערבי, הם יקדישו תפילה מיוחדת לתורמי ועד הרבנים. בכל עת רצון וגם בימי חול יזכו התורמים הקבועים לכח תפילה ותורה של גדולי ישראל.

לחצו כאן ותזכו לשנה טובה ומתוקה>>>

"העניים זקוקים לתמיכה קבועה, וכל יהודי זקוק לסיעתא דשמיא גדולה," אומר גבאי ועד הרבנים. "וזה השילוב שהוליד את התפילה המיוחדת הזו, שכל גדולי ישראל נעתרו בשמחה להצטרף אליה, מתוך הוקרה והערכה לתורמי הועד.

חז"ל אומרים: "לעולם יקדים אדם תפילה," כי אנחנו לא יודעים מה מצפה לנו, וכשמתפללים רק אחרי שהבעיות מגיעות חלילה, זקוקים להרבה הרבה יותר זכויות כדי להיוושע...

גדולי ישראל יתפללו על התורמים לבריאות איתנה, לפרנסה בריווח, לשידוכים הגונים, לזרע של קיימא, לנחת, לשלום בית ולכל הישועות."

בשעות הקרובות ניתן להצטרף למעמד התפילה הגדול ביותר בעם ישראל, ולהכניס את שמכם ושמות יקירכם לתפילה בכותל המערבי מייד עם פרוש עלינו חודש הרחמים, כדי שגם אתם תזכו לשנה טובה ומתוקה, מלאה בסיעתא דשמיא ובישועות.

פותחים שנה בצדקה קבועה, זוכים לסיעתא דשמיא קבועה! תרמו עכשיו לאלפי העניים שנתמכים על ידי ועד הרבנים, כדי שגם לכם תהיה שנה טובה ומתוקה >>>

ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד