י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024
קיבל מידע מהשירות החשאי

דיווח: הנשיא ביידן יודע למי שייך הקוקאין שנמצא בבית הלבן

דיווחים סביב תקרית קוקאין שנמצא בבית הלבן בחודש שעבר מצביעים על כך שהנשיא ביידן מחזיק בידע על האחראי, ועל פי דיווחים האיש לכאורה קשור ל"מסלול משפחת ביידן"

דיווח: הנשיא ביידן יודע למי שייך הקוקאין שנמצא בבית הלבן
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

הנשיא ביידן יודע למי שייך הקוקאין שנמצא בבית הלבן בחודש שעבר. בניגוד להשערות הראשוניות שלפיהן בנו של הנשיא האנטר ביידן, שידוע בהתמכרות לקוקאין, קשור לאירוע - נמצא כי אין לו קשר למקרה.

התקרית התגלתה ב-2 ביולי כאשר כמות קוקאין התגלתה בתוך תא באגף המערבי, אזור המיועד למבקרים לאחסן חפצים אישיים לפני הכניסה לבניין הראשי. נוכחותו של הקוקאין גרמה לפינוי של הבית הלבן, ואחריו חיפוש יסודי על ידי צוותי חומרים מסוכנים. במהלך היום הזה, גם הנשיא ביידן וגם בנו האנטר, בן 53, שהו בקמפ דייוויד.

משך הזמן של משך הזמן שהשקית שהכילה קוקאין הייתה בתא לפני גילויה נותר לא ברור, מה שמסבך את המאמצים לאתר את האדם האחראי לכך. השירות החשאי, שהופקד על אבטחת הבית הלבן, יזם חקירה שהשתמשה בניתוח DNA וטביעות אצבע כדי לזהות את האשם.

גורמים רשמיים חשפו כי לא היו מצלמות מעקב מה שהוביל לביקורת מצד הנשיא לשעבר דונלד טראמפ ותומכיו.

דובר השירות החשאי, אנתוני גוגלימי, הודיע ​​לחדשות NBC כי רשימה נרחבת של כ-500 אנשים שעלולים להיות קשורים לאירוע, נערכה לצורך חקירה. עם זאת, הסוכנות החליטה בסופו של דבר שלא לתשאל את כל 500 האנשים בשל העומס שהיא תטיל על משאבים ופגיעה אפשרית בחירויות האזרח. הוא גם ציין כי ללא ראיות פיזיות המאמץ יתברר כבלתי מועיל.

האתר Soldier of Fortune דיווח מאז כי שלושה מקורות ביטחוניים, המועסקים כיום על ידי סוכנות ממשלתית אמריקאית, זיהו באופן עצמאי את אותו אדם כאשם באירוע הקוקאין. מקורות אלה ציינו כי לאדם האחראי יש קשר ל"מסלול משפחת ביידן", מעגל של אנשים הקשורים לנשיא. המקורות הבהירו כי האנטר ביידן לא היה מעורב באירוע.

אחד המקורות ציין, "אם אתה רוצה את השם, שאל את ג'ו ביידן. הוא יודע מי זה". מקור שני תמך בטענה זו, וקבע שהאדם המעורב לא היה האנטר ביידן אלא מישהו עם קשרים למעגל המשפחתי של הנשיא.

בעוד הספקולציות ממשיכות להסתחרר סביב התקרית הזו, נותרו שאלות בנוגע למידת הידע והמעורבות של הנשיא ביידן, ושופכות אור על הדינמיקה המורכבת שמחלחלת לפעמים לדרגים הגבוהים ביותר של הכוח הפוליטי.

ג'ו ביידן האנטר ביידן הבית הלבן קוקאין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}