י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024
האוזניות בכוננות ספיגה

יצליח לשלוט בעצמו? בן כספית חוזר לינון מגל

תחילה ישוב כספית לשדר אחה"צ עם פרופ' אריה אלדד, וכעת הוא נמצא בשיחות עם מנכ"ל התחנה במטרה להחזירו גם לתוכנית עם ינון מגל 

יצליח לשלוט בעצמו? בן כספית חוזר לינון מגל
בן כספית ברדיו צילום: מתוך שידורי רדיו 103FM

העיתונאי בן כספית יחזור לשדר ב-103fm. לפי דיווח של גיל משעלי ב"mako" העיתונאי יחזור לתחנה כבר ביום ראשון הקרוב וישדר תחילה ברצועת הערב עם אריה אלעד. לפי גורמים ב-103fm מנכ"ל התחנה, אור צלקובניק, נמצא בשיחות עם כספית במטרה להחזירו גם לתוכנית הבוקר עם ינון מגל.

כזכור, ההתנגחויות האחרונות בין השניים בחודש יוני הובילו לכך שכספית יצא לחופשה בת שבוע מהתוכנית עם מגל, בהחלטה משותפת עם התחנה. לאחר עוד פיצוץ, כספית הודיע כי הוא יוצא לחופשה נוספת, הפעם ללא התראה מראש.

לפי גורמים ששוחחו עם "mako", כספית הציב כמה תנאים לשוב ולשדר עם מגל, כאשר אחד מן התנאים הוא שתהיה חלוקה ברורה בין השניים בזמן השידור: בזמן שכספית ידבר, מגל לא ייכנס לדבריו, וימתין עד שכספית יסיים את דבריו כדי להגיב. מי שמחליף בינתיים את כספית לצידו של מגל הוא העיתונאי חיים לוינסון.

בעבר פורסמו תיעודים שהפכו לוויראליים ברשתות החברתיות שבהן נראים השניים מתקוטטים ועולים לטונים גבוהים זה כלפי זה, עד לפיצוץ שבמפורסם שבהם השליך כספית את האוזניות על השולחן, קם בחמת זעם ויצא מהאולפן כדי להירגע.

בן כספית ינון מגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}