ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
וולט משיקה תכנית בטיחות

זה יעצור את טירוף השליחים?

בחברת וולט מודעים לבעיה של שליחים שלא מצייתים לחוק, ולכן משיקים תכנית לשיפור תרבות הנהיגה בקרב שליחי החברה. אפליקציית וולט תפעיל ערוץ שירות לקוחות ייעודי ונגיש עבור דיווח על שליחים הנוהגים בפרעות ונושאים הקשורים לבטיחות בדרכים

זה יעצור את טירוף השליחים?
שליח וולט צילום: וולט

מי שמסתובב בעיקר בערי גוש דן יודע היטב: השליחים על הקורקינטים והאופניים החשמליות לא תמיד מצייתים לחוק. אפשר לראות היטב כיצד הם מזגזגים בין מכוניות, טסים על מדרכות ולא תמיד עוצרים ברמזור אדום כדי לחסוך כמה שניות לפני ההגעה אל הלקוח עם האוכל החם.

בחברת WOLT מודעים לבעיה ולכן משיקים תכנית לשיפור תרבות הנהיגה בקרב שליחי החברה. התכנית עצמה מורכבת מ-4 חלקים מרכזיים: יסודות, דיווח, אכיפה, והמרחב הציבורי. התוכנית עצמה מחולקת לארבעה נושאים מרכזיים: פעולות לקידום בטיחות בחיי היומיום של שליח, הנגשת אופן הפנייה והתלונה על מקרי בטיחות בדרכים, אכיפה אשר ממוקדת במדיניות הטיפול של Wolt מול שליחים הנוהגים בפראות ושיתופי פעולה עם הרשויות, המדינה וארגונים ציבוריים.

בחלק הראשון ידווחו השליחים לחברה על סוג הרישיון והביטוחים שבידיהם, יצהירו על תקינות הכלי עליו הם רוכבים, יתחייבו לציית לחוקי התנועה ויעברו הדרכות נהיגה. לצד אלה השליחים יקבלו "מספר זיהוי" על תיק המשלוחים שיאפשר זיהוי שלהם אם ביצעו עבירה, יקבלו הדרכות בטיחות ואביזרי בטיחות במחיר מסובסד.

לצד אלה אפליקציית Wolt תפעיל ערוץ שירות לקוחות ייעודי ונגיש עבור דיווח על שליחים הנוהגים בפרעות ונושאים הקשורים לבטיחות בדרכים, כאשר הפניות יגיעו למערך של 80 נציגים שהוכשרו לטיפול בדיווחים בנושא בטיחות בדרכים. נציגי השירות הייעודיים יערכו את הבדיקה הראשונית מול הפונה ולאחר מכן המידע יעבור למחלקת Trust and Safety שתפקידה לבדוק את המקרה לעומק, לאתר את השליח המדובר ולטפל בהתאם.

עוד מדגישה WOLT כי אם השליח יבצע עבירה חמורה, למשל מעבר אור אדום באופנוע או פגיעה באדם, החברה תפסיק לעבוד איתו. אם מדובר במקרה בו יגיע לWolt- תיעוד של שליח שביצע עבירת תנועה קלה עד בינונית, צוות Wolt יערוך שיחת הבהרה עם השליח, והדבר יתועד. כאשר שליח מתועד מספר פעמים מבצע עבירות תנועה, תופסק ההתקשרות עימו.

 

שליחים וולט גוש דן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד