ג' תשרי התשפ"ה
05.10.2024
אחרי חודשיים בלבד

בשורה לינון מגל: התוכנית כשלה ויורדת מהאוויר

הרייטינג הנמוך והניסיונות לטפס מעלה לא מצליחים. התוכנית שומרי הסף בערוץ 13 יורדת אחרי חמש תוכניות בלבד וגם אלה שהוזמנו ספק אם ישודרו. מדובר בבשורה לינון מגל שהזירה תישאר בשליטתו ללא חשש מנגיסה ברייטינג

בשורה לינון מגל: התוכנית כשלה ויורדת מהאוויר
ינון מגל צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

אחרי חודשיים בלבד, תוכנית 'שומרי הסף' שבהגשת גאולה אבן-סער יורדת סופית מהאוויר. כך אישרו ב'רשת 13' ל'וואלה ברנז'ה'.

לפני כחודשיים עלתה תוכניתה של אבן-סער כמה שנראה היה כניסיון חיקוי לתוכנית 'הפטריוטים' המשודרת ב'ערוץ 14' שנוגס בשנה האחרונה ברייטינג של 13 שנפטר בזה אחר זה ממגישי הימין בערוץ שרון גל ואילה חסון שעברו עם הרייטינג הנאה שלהם לערוצים 14 ו-11.

מאז עלתה תוכניתה של גאולה אבן במתוכנת חד שבועית שודרו חמש תוכניות בלבד שזכו לנתוני צפייה מאכזבים למדי ומסתמן שגם שלוש התוכניות שהוזמנו ועדיין לא שודרו - יבוטלו.

האכזבה הגיעה כבר אחרי התוכנית הראשונה שהניבה נתון נמוך ומביש של 4.2% בלבד. גם שאר התוכניות ששודרו אחריה לא הניבו יותר רייטינג ולא עמדו בציפיות. 

בפאנל השתתפו: אודליה כרמון, רון קופמן, קובי סודרי, נועה ירון, פנינת ינאי, אתי כרייף ורמי ורד. 

מי שיכולים לנשום לרווחה הם ערוץ 14 וינון מגל שתוכניתם 'הפטריוטים' שתישאר ייחודית לשעה שאחרי המהדורות המרכזיות וימשיכו לגזור נתוני רייטינג נאים ומרשימים.

בתוך כך, בשבוע הבא תעלה תוכנית חדשה ב'ערוץ 13' שתשודר מידי יום בשעה 16:00 בהגשתה של אשת התקשורת לוסי האריש, שכבר הגישה בעבר תוכנית בערוץ ועזבה. כעת היא חוזרת עם תוכנית חדשה.

גאולה אבן סער ינון מגל שומרי הסף ערוץ 13 רייטינג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 128 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}