ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
החרם של ערוץ 14

בעקבות האיומים על חייה: אבטחה הוצמדה לעפרה שטראוס

ברקע החרם שמובילים שדרני וכתבי ערוץ 14 נגד שטראוס, מקבלת היו"ר עופרה שטראוס איומים רבים על חייה בשלל אמצעים. בשל כך הוחלט בחברה לצמצם סיכונים ולהצמיד לה אבטחה צמודה 

בעקבות האיומים על חייה: אבטחה הוצמדה לעפרה שטראוס
מאבטח. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חברת שטראוס החליטה להצמיד ליושבת הראש עופרה שטראוס אבטחה בעקבות האיומים שמתקבלים על חייה גם בבית וגם בחברה בצורה של מכתבים, טלפונים והודעות אנונימיות.

האיומים מגיעים בעקבות קמפיין החרם שמובילים ב'ערוץ 14' על שטראוס בעקבות החלטת החברה להפסיק לפרסם בערוץ לאחר התבטאותו החמורה של עורך הדין ארי שמאי בקריאתו לשחרר את יגאל עמיר, רוצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל.

בשטראוס מסרו: "אנחנו לא מתייחסים לנושאי הביטחון בחברה ואין לאשר בכך לאשר או להכחיש".

כזכור, שטראוס היתה הראשונה להודיע על הפסקת הפרסום בערוץ, שעות לאחר האמירה. במכתב ששיגר אלעד רביד, סמנכ"ל שיווק וטרנספורמציה דיגיטלית ב'שטראוס' לסמנכ"ל הסחר ב'ערוץ 14' מיכאל אדרי נכתב, "בהמשך להתבטאויות פוגעניות שונות, חוזרות ונשנות, בעת האחרונה בתוכניות המשודרות בערוץ, אנו מודיעים בזאת כי אנו מקפיאים את הפרסום בערוץ באופן מיידי".

מגישי 'ערוץ 14' כמו ינון מגל, אראל סגל ובועז גולן קראו בעקבות כך לחרם על חברת שטראוס בעקבות הודעתה על הפסקה מיידית של פרסום המוצרים שלה בערוץ, חרם שצובר תאוצה מיום ליום, כאשר אנשי ימין רבים, בהם שרים, חברי כנסת ואנשי תקשורת הודיעו שלא יצרכו יותר את מוצרי החברה כולל מכונת המים תמי 4 שבבעלותה.

עפרה שטראוס חברת שטראוס איומים אבטחה מאבטחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד