כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024
החסידויות ישתפו פעולה

'אגודת ישראל' בוחנת הקמת מפלגה חדשה בטבריה

ב'אגודת ישראל' בוחנים אפשרות להריץ מפלגה בטבריה במטרה למקסם את קולות החרדים בעיר | לפי נתוני המפלגה, מרבית המצביעים ל'יהדות התורה' בבחירות לכנסת הם מקרב הקהילות החסידיות | כל הפרטים

'אגודת ישראל' בוחנת הקמת מפלגה חדשה בטבריה
חסידים. אילוסטרציה צילום: שוקי לרר

'אגודת ישראל' בוחנת בימים אלו אפשרות להקים מפלגה שתרוץ למועצת העיר טבריה לקראת הבחירות המוניציפליות. זאת, לאחר שכלל החסידיות בעיר נועדו וסיכמו לעבוד כמקשה אחת במערכת הבחירות. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

ההחלטה, כך לפי גורמים המעורים בפרטים, שמה לה למטרה למצות את הפוטנציאל של קולות החרדים בטבריה, ולבנות שיתוף פעולה עם המפלגות הדתיות והחרדיות האחרות.

בבחירות הארציות האחרונות, יצויין, 'יהדות התורה' גרפה בטבריה 1,900 קולות. באגודת ישראל טוענים כי מפילוח שבוצע בעיר, כ-1400 מהקולות הללו שייכים לציבור החסידי - מספר שמספיק למנדט שיכניס את מועמד המפלגה למועצת העיר.

בכיר באגודת ישראל, אומר ל'בחדרי חרדים' כי "קיומה של מפלגה נפרדת בטבריה עשוי להגביר עוד יותר את השפעתם של הבוחרים החרדים".

באמצעות קמפיין עצמאי, כך אומרים גורמים במפלגה, מבקשת 'אגודת ישראל' לייעל את מעורבותה עם הקהילה החרדית בטבריה, תוך ניצול דאגותיה ושאיפותיה הייחודיות.

"במקביל, המפלגה תהייה מחויבת לקיים קשרי שיתוף פעולה עם מפלגות דתיות וחרדיות אחרות בעיר, להבטיח חזית אחידה בקידום מטרות וערכים משותף", אומרים במפלגה.

 

בחירות מוניציפליות 2023 טבריה אגודת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}