כ"ה סיון התשפ"ד
01.07.2024
ביקורת נרחבת

מאסק החזיר את חשבון הטוויטר של האנטישמי קניה ווסט

הזמר האנטישמי קניה ווסט התמודד עם השלכות קשות לאחר ששיתף בחשבון הטוויטר שלו תמונה של צלב קרס נאצי בפוטושופ בשנה שעברה. אתמול הבעלים של טוויטר החזיר את החשבון לפעילות  

מאסק החזיר את חשבון הטוויטר של האנטישמי קניה ווסט
טוויטר: אילוסטרציה צילום: Pixabay

בדצמבר 2022, הראפר ואיל האופנה האנטישמי קניה ווסט התמודד עם השלכות קשות לאחר ששיתף בחשבון הטוויטר שלו תמונה של צלב קרס נאצי בפוטושופ. אחר כך הוא הצהיר הצהרות אנטישמיות רבות, כולל ראיון שבו הביע את אהבתו לאדולף היטלר.

הפוסט השנוי במחלוקת זכה לביקורת נרחבת וגרר האשמות על אנטישמיות, מה שגרם לטוויטר להשעות את חשבונו של ווסט בשל "הסתה לאלימות". לאחר מכן, היזם המיליארדר, אילון מאסק, בעל השפעה משמעותית על הפלטפורמה, נקט בצעד דרסטי של הרחקת ווסט מהטוויטר.

עם זאת, טוויטר החזירה כעת את חשבונו של ווסט, מה שמאפשר לו לחזור לתחום הדיגיטלי. ביטול ההשעיה הגיע לאחר מספר חודשים של בדיקה והערכות של תוכן חשבונו. ראוי לציין כי מאסק טרם פרסם הצהרה פומבית בנוגע להחלטה, והותיר ספקולציות לגבי עמדתו בנושא.

חשבונו עבר שינויים משמעותיים. כעת הוא מסומן כארגון רשמי, מסומן בסימן צהוב לצד שמו. עם זאת, הזמר יתמודד עם הגבלות במסגרת תוכנית המונטיזציה החדשה של טוויטר. תוכנית זו פוסלת חשבונות מלהרוויח הכנסות באמצעות מודעות, מה שהופך את הפוסטים של ווסט לבלתי כשירים לפרסומות. החלטה זו באה לאור הפוסט השנוי במחלוקת של צלב הקרס והמחלוקת שנוצרה בעקבות דבריו על העם היהודי.

נכון לעכשיו, קניה ווסט לא פרסם שום הצהרות פומביות ולא פרסם בחשבון הטוויטר שלו אף ציוץ מאז חזרתו לפעילות.

 

אילון מאסק קניה ווסט אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד