ב' תמוז התשפ"ד
08.07.2024
עד ל-45 מעלות צלסיוס

משרד החוץ קורא לישראלים ביוון ובאיטליה להיזהר מפני החום

יוון מתמודדת עם טמפרטורות המגיעות עד ל-45 מעלות צלסיוס. שריפות קשות פוקדות את כל האי רודוס. בשל מצב החירום הנוכחי ממליצים במשרד החוץ שלא להגיע לאי

משרד החוץ קורא לישראלים ביוון ובאיטליה להיזהר מפני החום
נתב"ג צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

יוון נמצאת בעיצומה של מערכת מזג אוויר חריגה, הכוללת טמפרטורות קיצון המגיעות עד ל-45 מעלות צלסיוס. שריפות קשות פוקדות את כל האי רודוס. בשל מצב החירום הנוכחי משרד החוץ ממליץ שלא להגיע לאי עד להסרת ההכרזה על מצב החירום.

מטעם ממשרד החוץ נמסר :"ישראלים השוהים באזורי שריפה מתבקשים להישמע להנחיות גורמי החירום ביוון, ובמקביל לעדכן את השגרירות באמצעות קו החירום ‎00302106705500 אודות מיקומם ופרטי ההתקשרות עימם. יש להשמע להוראות".

בנוסף, פורסמה הערב המלצה למטיילים באיטליה: "מבקשים להביא לתשומת לב הציבור כי עקב מזג אוויר קיצוני, פוקדות את איזור סיציליה שבאיטליה שריפות במספר מוקדים. לישראלים השוהים בסיציליה, יש להישמע להנחיות הרשויות וגופי הבטחון המקומיים. יש להתעדכן באופן שוטף על התפתחויות והודעות על פינוי מאזור השריפות (דיווחים בכלי התקשורת, כוחות הביטחון וההצלה וצוותי בתי המלון והאירוח)".

מספר הטלפון הכללי לדיווח על מצב חירום: 112.
מספר טלפון ליצירת קשר עם השגרירות: 636198547 39 00

למתכננים להגיע לסיציליה: מומלץ לעקוב אחרי העדכונים בכלי התקשורת, ליצור קשר עם בתי המלון ומקומות האירוח - ולוודא כי ההגעה למקום אפשרית ובטוחה. לאור שיבושים בנחיתת מטוסים באיזור, והעובדה כי שדה התעופה בעיר פלרמו פועל במתכונת מצומצמת, מומלץ להתעדכן מראש באמצעות פרסומי חברות התעופה.

משרד החוץ יוון איטליה שריפות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד